اجرای مرحله نخست واکسیناسیون ۵۲۵ نفر از تاکسیرانان رودسر

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری رودسر از آغاز مرحله نخست واکسیناسیون ۵۲۵ نفر از تاکسیرانان این شهر علیه بیماری کووید_۱۹ خبر داد.

قاسم خدادادی دشتکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اکنون در ناوگان سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری رودسر، حدود ۴۰۳ دستگاه تاکسی شهری، ۶۰۳ دستگاه وانت بار بنزینی و ۳۷۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین دیزل فعال است‌.

وی افزود: سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری رودسر حدود دو ماه پیش اسامی حدود ۵۲۵ نفر از رانندگان تاکسی این سازمان را به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان ارسال کرده بود که مرحله نخست واکسیناسیون تاکسیرانان این شهر از روز سه شنبه ۱۹ مردادماه در باشگاه شهید جنیدی، واقع در شهرک شهید انصاری رودسر از ساعت هشت صبح تا ۱۸ آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری رودسر خاطرنشان کرد: رانندگان تاکسی این سازمان در این مرحله با تزریق واکسن سینوفارم چینی علیه بیماری کووید _۱۹ واکسینه می‌شوند.

خدادادی دشتکی از همکاری و تعامل بسیار خوب مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودسر با سازمان مدیریت حمل و نقل در ایجاد صف مجزا برای تسهیل در واکسیناسیون تاکسیرانان قدردانی کرد و یادآور شد: از هفته گذشته تاکنون حدود ۳۰۰ نفر از رانندگان تاکسی رودسر علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

به گزارش ایمنا، رودسر با حدود ۱۴۷ هزار نفر جمعیت و نیز چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم آباد و بخش مرکزی رودسر و ۱۰ دهستان در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 514402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.