«رستم قاسمی» امروز از برنامه‌ خود در کمیسیون عمران دفاع می‌کند

رستم قاسمی گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی در جلسه‌ای با اعضای کمیسیون عمران از برنامه‌های خود دفاع می‌کند که مهمترین برنامه وی سازوکار اجرای ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال است.

به گزارش ایمنا، کمیسیون عمران امروز میزبان وزرای پیشنهادی راه و شهرسازی و وزارت کشور است.

در حال حاضر رستم قاسمی گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی در جلسه‌ای با اعضای کمیسیون عمران از برنامه‌های خود دفاع می‌کند که مهمترین برنامه وی سازوکار اجرای ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال است.

رئیس کمیسیون عمران اعلام کرده است که اگر به جمع‌بندی برسیم که گزینه پیشنهادی توان انجام امورات وزارتخانه را ندارد مجلس به وی رأی اعتماد نخواهد داد. همچنین عصر امروز «وحید» گزینه پیشنهادی وزارت کشور برای ارائه برنامه‌های خود در کمیسیون عمران حاضر خواهد شد و فردا یکشنبه گزینه پیشنهادی وزارت نیرو در کمیسیون عمران برنامه‌های خود را ارائه خواهد داد.

رستم قاسمی گزینه پیشنهادی رئیس دولت سیزدهم برای وزارت راه و شهرسازی، متولد سال ۴۳ در شهرستان سرگاه استان فارس است. وی دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی امیرکبیر بوده و در سال‌های ۸۶ تا ۹۰ فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و در دولت دهم به عنوان وزیر نفت فعالیت می‌کرد.

منبع: ایلنا

کد خبر 514381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.