واکسیناسیون بیش از ۱۳ هزار نفر در شهرداری اصفهان

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: تاکنون در حوزه حمل و نقل عمومی تعداد حدود ۹ هزار نفر دز اول واکسن از انواع آسترازنکا، سینو فارم و برکت و در حوزه خدمات شهری تعداد چهار هزار و ۱۱۰ نفر دز اول و دوم واکسن از نوع آسترازنکا را دریافت کرده‌اند.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری از ابتدای شیوع بیماری کرونا همگام مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و کادر بهداشت و درمان در ابعاد مختلف اعم از پیشگیری، آگاه‌سازی (اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی)، اجرای پروتکل‌های بهداشتی، مصوبات و اعمال محدودیت‌ها، نظارت بر حسن اجرای مصوبات و پروتکل‌های مربوطه اقدام کرده است.

وی افزود: آخرین اقدامات شهرداری در حوزه واکسیناسیون عمومی همکاری در راه‌اندازی مراکز تجمعی واکسیناسیون مجموعه‌های مصلای نماز جمعه اصفهان توسط منطقه شش شهرداری، نمایشگاه بین‌المللی سابق واقع در پل شهرستان توسط منطقه چهار شهرداری، حسینیه محبان‌الرضا جنب حرم زینبیه توسط منطقه ۱۴ شهرداری، مصلای نماز جمعه رهنان توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام رضا(ع) و همکاری منطقه ۱۱ شهرداری، سالن ورزشی دانشگاه هنر واقع در خیابان رباط سوم، توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام رضا(ع) و همکاری منطقه ۱۲ شهرداری و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام صادق(ع) و همکاری منطقه ۱۵ شهرداری بوده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه مرکز تجمیعی واکسیناسیون عمومی شهروندان در ورزشگاه کوثر در منطقه ۱۲ شهرداری تجهیز و راه اندازی شده است، تصریح کرد: مرکز تجمیعی واکسیناسیون ویژه شهرداری اصفهان جهت واکسیناسیون حوزه خدمات شهری و حمل و نقل عمومی بر اساس سند ملی در ورزشگاه گل نرگس منطقه ۱۰ شهرداری تجهیز و راه‌اندازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از ۱۳ هزار نفر واکسن دریافت کرده‌اند که در حوزه خدمات شهری تعداد چهار هزار و ۱۱۰ نفر دز اول و دوم واکسن از نوع آسترازنکا و در حوزه حمل و نقل عمومی علاوه بر این تعداد، تعداد حدود ۹ هزار نفر دز اول واکسن از انواع آسترازنکا، سینوفارم و برکت دریافت کرده‌اند که البته این روند با سرعت ادامه دارد.

امیری تاکید کرد: رعایت سقف حداکثری تعداد نفرات مجاز جهت حضور در جلسات همراه با رعایت دقیق مسائل بهداشتی در نظر گرفته شده است، همچنین فعالیت بخش حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی‌ها، اتوبوس‌ها و مترو با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و نظارت ویژه انجام خواهد پذیرفت.

وی ادامه داد: فعالیت تمام استخرهای سرپوشیده و سالن‌های ورزشی و باشگاه‌ها ممنوع بوده و همه مراکز گردشگری و تفریحی، سینماها، موزه‌ها، باغ وحش و مجموعه‌های گردشگری از جمله تله کابین، تله سیژ و شهربازی تعطیل بوده و پذیرای مراجعان نیستند.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: فعالیت‌های آموزشی حضوری در فرهنگسراها و مراکز آموزشی شهرداری تعطیل بوده و تنها به صورت مجازی و غیرحضوری به ارائه خدمات می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری مسئولان، شهروندان و واحدهای صنفی وضعیت استان اصفهان در زمینه کنترل این بیماری بهبود یابد و وضعیت شهر اصفهان به شرایط قبل بازگردد.

کد خبر 514376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.