آموزش‌های پنج ثانیه‌ای آتش نشانی

معاونت امور اجتماعی و فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به تاثیر آموزش‌های کوتاه ایمنی بر افزایش فرهنگ ایمنی گفت: هدف ما این است که یک شهروند با نگاه به یک عکس در مدت پنج ثانیه یک نکته آموزشی ایمنی را به خاطر بسپارند.

به گزارش ایمنا، رسول هلالی اظهار کرد: به این نتیجه رسیدیم که با استفاده از آموزش‌های کوتاه می‌توانیم پیام مورد نظر را به اطلاع شهروندان برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه آتش نشانی تولید گراف‌های آموزشی را در دستور کار خود قرار داده است، ادامه داد: هدف این است که یک شهروند با نگاه به یک عکس در مدت پنج ثانیه یک نکته آموزشی ایمنی را به خاطر بسپارد، این آموزش‌های کوتاه می‌تواند تأثیر عمیقی بر ذهن افراد بگذارد و در زمان لازم نکته را به آنها یادآوری کند.

معاونت امور اجتماعی و فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با تاکید بر مؤثر بودن آموزش‌های کوتاه بر افزایش فرهنگ ایمنی گفت: گراف‌ها عکس‌های تک‌برگی هستند که با یک نگاه کوتاه شهروندان به آنها، یک پیام ایمنی را به خاطر می‌سپارند.

هلالی با تاکید بر اینکه این پیام‌های تک‌برگی از سوی مربیان داوطلب آتش نشانی تولید شده است، اظهار کرد: با توجه به تخصصی که برخی از آنان دارند، کارگروه‌های مختلفی ایجاد کردیم که یکی از آنها گرافیک بود.

وی افزود: از آن جایی که این افراد مربی هستند به نکته‌های مهم ایمنی اشراف دارند و از سوی دیگر تخصص تولید محتوا را دارند بنابراین می‌توانند در این راستا به افزایش فرهنگ و دانش ایمنی کمک کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 514320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.