از مسئولان اصفهانی توقع داریم حداقل به ما سر بزنند/ یکی از عوامل نتیجه‌گیری میزبانی است

مدیرعامل باشگاه صنعت فرش حداد اصفهان گفت: به علت نداشتن زمین استاندارد مجبوریم بازی‌ها را در یزد برگزار کنیم که بازیکنان هر هفته در حال سفر هستند و از لحاظ جسمی و بدنی تحلیل می‌روند.

جلیل حداد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با وضعیت تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد، اظهار کرد: تقریباً نیم فصل را طی کردیم ولی میزبانی نداشتیم و حمایتی از ما نشده است. در خصوص اختصاص زمین قول‌هایی به ما دادند که عملی نشد و در حال حاضر در زمین فولادشهر که اجاره کردیم تمرین می‌کنیم، شرایط سخت است و مجبوریم بازیکنان را از مرکز شهر به فولاد شهر بیاوریم.

وی ادامه داد: قبل از شروع بازی‌ها فکر می‌کردیم زمین ناژوان یا یک زمین دیگر را داخل شهر اصفهان آماده می‌کنند و تمام تمرکز را روی آمادگی تیم گذاشتیم که متأسفانه زمینی داده نشد. با تمریناتی که در فولادشهر داشتیم برای نیم فصل دوم آماده هستیم.

مدیرعامل باشگاه صنعت فرش حداد اصفهان با بیان اینکه شرایط میزبانی نداریم و بازی‌ها بدون تماشاگر پیگیری می‌شود، تصریح کرد: شرایط میزبانی خوبی نداریم و بازی‌های داخل خانه را به علت نداشتن زمین استاندارد مجبوریم در یزد برگزار کنیم که بازیکنان هر هفته در حال سفر هستند و از لحاظ جسمی و بدنی تحلیل می‌روند. امسال آمدیم تا نتیجه بهتری بگیریم ولی یکی از عوامل نتیجه‌گیری میزبانی است که گناوه و بوشهر از شرایط آب و هوایی خود استفاده کردند و مقابل این دو تیم نتیجه مورد نظر را کسب نکردیم.

حداد اضافه کرد: با قدرت پیش می‌رویم امیدواریم با نتیجه خوبی که می‌گیریم دید مسئولان را نسبت به فوتبال ساحلی عوض کنیم، زیرا تفکرات غیر حرفه‌ای بر این رشته حاکم است و باعث شده نمود خود را نداشته باشد. ورزش‌های ساحلی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، مخصوصاً در بخش فوتبال که امسال هم دنبال نتیجه بهتر هستیم امیدوارم با یاری و همدلی بازیکنان، کادر مجرب و سرمربی خوب نتایج بهتری بگیریم و مقام خوبی برای استان به دست آوریم.

وی در پاسخ به این سوال که فصل گذشته در اولین دوره حضور در لیگ برتر فوتبال ساحلی مقام سوم را به دست آوردید و انتظارات را بالا بردید، در این فصل برای چه جایگاهی تلاش می‌کنید، خاطر نشان کرد: تیم‌هایی که در لیگ برتر فوتبال ساحلی هستند بین برترین‌های ایران قرار دارند و امسال هم برای نتیجه‌گیری هزینه کردند، اکثر تیم‌ها حمایت مدیران و مسئولان استان را دارند که دلگرمی زیادی است. ما هم از مسئولان اصفهانی توقع داریم حداقل به ما سر بزنند، از سال گذشته که مقام آوردیم تا الان هیچ مسئولی سر تمرین تیم نیامده تا ببیند چه مشکلاتی داریم و صحبت‌ها فقط تلفنی بوده است.

مدیرعامل باشگاه صنعت فرش حداد اصفهان افزود: اداره کل ورزش و جوانان صحبت‌هایی داشت که کلنگ احداث زمین خوراسگان را بر زمین زدند، زمین‌های ساحلی که در استان اصفهان وجود دارد استاندارد نیست و نمی‌شود مسابقات رسمی در آن‌ها برگزار کرد امیدوارم چند زمین استاندارد ساحلی در استان اصفهان داشته باشیم تا دیگر تیم‌ها هم بتوانند فعالیت کنند و شاهد رونق این رشته باشم. با توجه به اینکه فوتبال ساحلی رشته جدید و پرطرفداری است مدیران ورزشی باید ذهنیت و نگاه خود را به این رشته تغییر دهند.

حداد با اشاره به اینکه یک زمانی اصفهان در بحث فوتبال ساحلی پیش‌رو بود، گفت: در حال حاضر دیگر شهرها با نگاه مسئولین و حمایت مدیران استانی از همه لحاظ از استان اصفهان پیشی گرفتند و شرایط بهتری دارند.

کد خبر 514304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.