افزایش نیروهای سازمان آرامستان های سبزوار/ محدودیت ها با جدیت ادامه دارد

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سبزوار گفت: کرونا همچنان در سبزوار می‌تازد و متاسفانه روز غمباری را برای سازمان آرامستان‌ها رقم زد.

به گزارش ایمنا، اسماعیل کرمی با بیان این مطلب اظهار کرد: متأسفانه جمعه ۲۲ مردادماه ۱۵ نفر از شهروندان سبزواری بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست دادند که ۹ نفر از این اموات به همراه شش فوتی دیگر (اموات غیر کرونایی) دفن و راهی خانه ابدی شدند.

وی افزود: این روزها نیروهای سازمان آرامستان‌های شهرداری روزهای بسیار سختی و پرکاری را سپری می‌کنند، ۶ فوتی کرونایی امروز به دلیل این حجم کار و فراهم کردن شرایط ایزوله غسالخانه فردا دفن خواهند شد.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سبزوار با تاکید بر اینکه درد و آلام خانواده‌های داغدار را درک می‌کنیم، خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم همراهی‌های لازم را برای دفن اموات خود با این سازمان داشته باشند.

کرمی گفت: امروز گروه دفن سازمان در مصلی شهر به دو گروه افزایش یافت تا بهتر بتوانند به مردم خدمات ارائه کنند.

وی با بیان اینکه از مردم تقاضا می‌کنم شهروندان به دلیل حفظ جان خود و قطع زنجیره انسانی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند، تصریح کرد: بنا به دستور ستاد ملی کرونا، به دلیل قرارگیری سبزوار در وضعیت بحرانی موج کرونا، ورودی و خروجی آرامستان‌های بهشت رضوان و مصلی شهر تا اطلاع ثانوی مسدود و از حضور مردم در آرامستان‌ها ممانعت به عمل خواهد آمد.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سبزوار با بیان اینکه از نیروی انتظامی نیز تقاضا داریم جهت کنترل در همراهی همراهان فوتی ما را یاری رسانند، تاکید کرد: برای حفظ جان مردم تنها ۱۰ نفر از از اقوام متوفی مجاز به حضور در مراسم تدفین هستند و از بقیه همراهان جهت مشایعت و دفن ممانعت می‌شود.

کد خبر 514259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.