بوژمهرانی: خدمت در سازمان آتش‌نشانی، ایثار و جهاد است

سرپرست شهرداری اصفهان گفت: خدمت در سازمان آتش‌نشانی، کار نیست بلکه ایثار و جهاد است. این پرسنل از جان گذشته در هر ساعت از شبانه روز و در تمام طول هفته و ماه و سال باید در حال آماده‌باش باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا بوژمهرانی در اینستاگرام خود نوشت:

"امروز حوالی ظهر به ایستگاه ۱۲ سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان رفتم. این ایستگاه، مهمترین واحد سازمان آتش‌نشانی اصفهان در امداد و نجات کوهستان است.

آشنایی من با آتش‌نشانان این ایستگاه به زمانی برمیگرده که تازه با سنگنوردی آشنا شدم و علاقمند بودم این رشته رو بصورت غیرحرفه‌ای اما مستمر پیگیری کنم. این علاقه زمینه‌ی آشنایی بنده با دوست و استاد ارجمندم جناب آقای پیام رحمان ستایش رو فراهم کرد و سپس با آغاز تمرینات در ایستگاه ۱۲ با تعداد زیادی از بهترین دوستان و فنی‌ترین سنگنوردان اصفهان که همگی در این سازمان فعالیت می‌کردند آشنا شدم.

خدمت در سازمان آتش‌نشانی، کار نیست بلکه ایثار و جهاد است. این پرسنل از جان گذشته در هر ساعت از شبانه روز و در تمام طول هفته و ماه و سال باید در حال آماده‌باش باشند.

همین امروز و در حالی که با پرسنل شیفیت ایستگاه در حال صحبت بودم صدای زنگ عملیات بصدا دراومد و همه بسرعت بطرف خودروهای امداد دویدند و در عرض چند ثانیه برای عملیات نجات در حادثه تصادف از ایستگاه خارج شدند.

هر چی از سختی فعالیت‌های یه آتش‌نشان بگم کم گفتم. خوشبختانه در شهر اصفهان اقدامات خوبی در ساخت ایستگاههای آتش‌نشانی داشتیم و اخیراً" چند ایستگاه جدید به سازمان افزوده شد و کلنگ ساخت ایستگاههای دیگری هم به زمین زده شد اما هنوز تا رسیدن به شرایط بهینه و استاندارد باید کارهای تکمیلی بیشتری انجام بدیم. الان تمرکز کار سازمان آتش‌نشانی بر روی پیشگیری است و تلاش میشه با اعمال نظرات فنی-ایمنی در زمان ساخت ساختمانها، از بروز حادثه تا حد امکان جلوگیری بشه.
اما در هر حال چون در شهر بزرگی مثل اصفهان همیشه احتمال بروز حادثه هست، نیاز داریم تا تجهیزات مختلف امداد و نجات (بویژه برای ساختمانهای بلند) رو به تعداد و ظرفیت مناسب تهیه کرده و به خدمت بگیریم.

از تمامی همکاران ارجمندم در سازمان اتش‌نشانی شهرداری اصفهان بخاطر خدمات ارزشمندشان نهایت تقدیر و تشکر رو دارم. "

بوژمهرانی: خدمت در سازمان آتش‌نشانی، ایثار و جهاد است

بوژمهرانی: خدمت در سازمان آتش‌نشانی، ایثار و جهاد است

کد خبر 514240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.