مدیر سیا خطاب به صهیونیست‌ها: فرصت‌های بازگشت ایران به توافق هسته‌ای سخت شده است!

مدیر آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا در سفر اخیر خود به تل آویو درباره مذاکرات وین و بازگشت به برجام موضوعاتی را به صهیونیست‌ها ابلاغ کرده است.

به گزارش ایمنا به نقل از الجزیره، هیئت آمریکایی به ریاست ویلیام برنز، مدیر آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) که به سرزمین‌های اشغالی فلسطین سفر کرده بود، به مقامات رژیم صهیونیستی ابلاغ کرده است که آمریکا به خاطر برنامه هسته‌ای ایران آغازگر جنگ نخواهد بود.

رسانه‌های صهیونیستی به نقل از مسئولان این رژیم گزارش دادند که مدیر سیا مدعی شده است که فرصت‌های بازگشت ایران به توافق هسته‌ای سخت شده است.

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، هیئت آمریکایی مدعی اهمیت برجام برای مهار برنامه هسته‌ای ایران شده است.

این مسئولان صهیونیست گفته‌اند که این هیئت همچنین تأکید کرده است که آمریکا به دلیل برنامه هسته‌ای ایران، جنگ به راه نخواهد انداخت.

چند روز پیش ویلیام برنز در رأس هیئتی آمریکایی برای دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی و گفتگو در مورد مسائل منطقه و تحولات سرزمین‌های فلسطینی و اشغالی به تل آویو سفر کرده بود.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای نسبت به پیامدهای سفر هیأت امنیتی آمریکا به فلسطین اشغالی و حضور در مسجدالاقصی هشدار داده و تأکید کرده بود: این سفر که به اصطلاح با هدف تقویت هماهنگی‌های امنیتی و بازگشت به مسیر مذاکرات انجام می‌شود، پوچ و بیهوده است.

این جنبش در انتهای بیانیه خود خاطرنشان کرده بود: ما از نیروهای ملی می‌خواهیم که با همه طرح‌هایی که هدفشان تضییع حقوق و اصول ماست مقابله کنند.

کد خبر 514173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.