عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ مردادماه

در این بسته خبری از واکسیناسیون یک هزارو ۶۰۰ راننده دزفولی تا اجرایی شدن طرح بام نهاوند و همیاری شهروندان بجنوردی با پاکبانان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

پخش زنده عزاداری‌ها در اپلیکشن ساری من

علی اصغر اباذری، رئیس سازمان فاوای شهرداری ساری گفت: امکان پخش زنده عزاداری هیأت‌های مذهبی شهر ساری در اپلیکشن " ساری من" طراحی شد.

واکسیناسیون یک هزارو ۶۰۰ راننده در دزفول علیه کرونا

محمد صفاری پور، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری دزفول گفت: یک هزار و ۶۰۰ نفر از رانندگان تاکسی و اتوبوس شهری دزفول در برابر کرونا واکسینه شدند.

اتمام برنامه راهبردی و عملیاتی شهر دوستدار کودک قزوین

محمد اسماعیل حافظی، مدیر عامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین، گفت: پروژه تهیه برنامه راهبردی و عملیاتی ۵ ساله شهر دوستدار کودک توسط سازمان خدمات طراحی به اتمام رسید.

لایروبی و پاکسازی رودخانه پارک جنگلی النگدره

احمد سالاری، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان از اجرای عملیات لایروبی و پاکسازی رودخانه النگدره در مسیر پارک ملت خبر داد.

هر شهروند بجنوردی، یک همیار پاکبان

هادی قربانی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بجنورد گفت: به منظور کاهش حجم زباله ناشی از پخش ظروف یکبارمصرف در نذورات محرمی، شهروندان از ظروف قابل تجزیه و گیاهی استفاده و از ریختن زباله در محیط‌ها و معابر شهری خودداری کنند.

نظارت مستمر بر ساخت‌وسازهای قدس

حمید کاظمی‌صیاد، مدیر منطقه ۳ شهرداری قدس گفت: نظارت مستمر و دقیقی بر ساخت‌وسازهای سطح منطقه انجام می‌شود.

اجرایی شدن طرح بام نهاوند و پیاده‌راه سعدی

مراد ناصری، فرماندار نهاوند با بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی بام نهاوند و پیاده‌راه سعدی بعد از چند سال راکد ماندن، در تاریخ نهاوند بی‌سابقه بوده است، اظهار کرد: طرح‌های عمران شهری مانند بام نهاوند و پیاده‌راه سعدی که به اجرا درآمدند همه از مصوبات سال‌های گذشته بود که به علت مشکلات بیش از ۱۵ سال راکد مانده بودند و ما با یاری خدا و با هدف خدمت به مردم شهرستان آن‌ها را به انجام رسانده و در این راه سختی‌های زیادی کشیدیم.

انجام بیش از یک هزار عملیات امداد و اطفای حریق در بروجن

اسماعیل یزدانی، رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجن گفت: در مجموع ۷۶۳ مورد انواع آتش سوزی و ۴۹۲ مورد انواع حادثه در محدوده شهر و خارج از آن در دو سال گذشته توسط آتش نشانی بروجن پوشش امدادی داده شده است.

فضاسازی شهرکرد برای ایام محرم

اکبر ایازی، مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد از فضاسازی شهرکرد برای ایام محرم خبر داد و گفت: با توجه به شرایط کرونایی، مجالس عزاداری متفاوت از سال‌های قبل خواهد بود و اجازه شایعات و حواشی را نخواهیم داد، زیرا حفظ سلامتی شهروندان و عزاداران حسینی در اولویت قرار دارد.

کد خبر 514093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.