زمان واکسیناسیون افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید ساکن منازل+جزئیات

کارشناس توانبخشی بهزیستی استان تهران درباره واکسیناسیون افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید ساکن منازل و زمان اجرای این طرح توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بهزیستی استان تهران، زهرا رزمجو، در رابطه با طرح واکسیناسیون معلولان شدید و خیلی شدید در منازل، اظهار کرد: این طرح هنوز آغاز نشده، اما پس از جمع آوری اسامی معلولان طرح آغاز می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه چطور تشخیص داده می‌شود این افراد معلول باید در منازل واکسینه شوند؟، گفت: مددکاران بهزیستی بر اساس مستندات و مدارک اعلام می‌کنند، همچنین ما مراکزی به نام مراکز ویزیت در منزل داریم که افراد معلول از خدمات توانبخشی این مراکز استفاده می‌کنند که اسامی در این مراکز نیز به ثبت رسیده است.

کارشناس توانبخشی بهزیستی استان تهران، افزود: دانشگاه تهران که واکسیناسیون قسمت‌هایی از شهر تهران، اسلامشهر و ری را تحت پوشش دارد برای همکاری در کار واکسیناسیون معلولان اعلام آمادگی کرده است که این همکاری از طریق مراکز بهداشتی که تحت نظر این دانشگاه هستند صورت می‌گیرد و کارشناسان مجرب این مراکز برای تزریق واکسن وارد منازل معلولان می‌شوند، البته قسمت‌های دیگر تهران و شهرهای دیگر تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی هستند که رایزنی با این مراکز نیز آغاز خواهد شد.

رزمجو تصریح کرد: افراد می‌توانند در سایت sahamat.giv.ir ثبت نام کنند تا برای آنها وقت تعیین شود البته کار واکسیناسیون در مراکز شبانه روزی بهزیستی انجام شده و اکنون واکسن کادر مراکز روزانه توانبخشی آغاز شده است.

کد خبر 514092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.