معامله نهایی یووه با لوکاتلی روز جمعه

بالاخره می‌توان انتظار داشت که هافبک ایتالیایی تیم ساسولو، باشگاهش را به مقصد تورین و تیم یوونتوس ترک کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، یوونتوس سرانجام می‌تواند در جلسه روز جمعه با ساسولو بر سر انتقال لوکاتلی با رقمی نزدیک به سی و پنج میلیون یورو به توافق نهایی برسد.

مذاکرات ماه‌ها به طول انجامید اما مشخص بود که بازیکن سرنوشت ساز تیم ملی ایتالیا که پس از رقابت‌های یورو بسیاری از باشگاه‌های مطرح اروپایی از جمله آرسنال نیز به جذب او بسیار علاقه مند شده بود، فقط روی پیوستن به جمع بانوی پیر تمرکز کرده است.

لوکاتلی شخصاً پیشنهاد سنگین‌تری را از جانب باشگاه آرسنال رد کرد، تا منتظر پیشنهاد یوونتوسی‌ها بماند و این باشگاه نیز ظاهراً موفق شده تا در پایان مذاکرات طولانی مدت خود با سران ساسولو بر سر مسائل اقتصادی به توافق برسد.

در طول تماس تلفنی امروز که بین مدیران ورزشی دو باشگاه صورت گرفت، هر دو باشگاه گامی در جهت حل مشکلات انتقال برداشتند. ساسولو موافقت کرده است که قیمت نهایی خود برای لوکاتلی را از از ۴۰ میلیون یورو به ۳۵ میلیون یورو کاهش دهد و یووه نیز می‌بایست مقداری به پیشنهاد قبلی خود اضافه کرده و همچنین پاداش‌های خاصی را نیز به قرارداد مربوطه اضافه کند.

به گفته نیکولا شیء را، یکی از خبرنگار فعال در بازه نقل و انتقالات، قرارداد میان دو باشگاه می‌توان به صورت قرضی با بند تعهد به خرید باشد؛ بنابراین انتقال مذکور به یوونتوس اجازه می‌دهد هزینه را در ترازنامه‌های چندین ساله تقسیم کند.

کد خبر 514087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.