نگاه شورای ششم به بندرعباس همه‌جانبه و متوازن است

رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار منتخب بندرعباس با فریدون همتی، استاندار هرمزگان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه جراره رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در این دیدار با قدردانی از همراهی استاندار هرمزگان در دوره شورای پنجم، اظهار کرد: مجموعه شورای اسلامی شهر با نگاهی همه جانبه و متوازن به دنبال خدمات رسانی بهتر به شهروندان است.

مهدی نوبانی، شهردار منتخب شهر بندرعباس نیز در این نشست گفت: امیدواریم با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی استان، خصوصاً استانداری هرمزگان، در پیشبرد اهداف مشخص که همان خدمت بی‌منت و متوازن به شهروندان است، گام برداریم.

وی افزود: برنامه‌های متعددی در حوزه عمرانی، خدماتی، ترافیک و گردشگری برای شهر بندرعباس تهیه شده که طبق برنامه، پس از آغاز به فعالیت رسمی مدیریت شهری جدید اعلام و اجرا می‌شود.

فریدون همتی استاندار هرمزگان در این نشست ضمن تبریک به اعضای شورای اسلامی شهر همچنین شهردار منتخب به دلیل فراهم شدن فرصت خدمت در این عرصه، اظهار کرد: تعامل و همکاری میان شهرداری و شورا با هدف رفع دغدغه‌های مردم ضروری است.

وی افزود: ترکیب جوان و با انگیزه شورای شهر بندرعباس می‌تواند با انرژی و ایده‌های جدید منشأ رفع بسیاری از مشکلات کنونی شود.

همتی اضافه کرد: استانداری نیز آماده هرگونه تعامل سازنده و همراهی در راستای رفع مسائل و مطالبات بحق شهروندان است.
 

کد خبر 514065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.