افزایش ایمنی منطقه ۷ با احداث نخستین ایستگاه آتش نشانی

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: با احداث نخستین ایستگاه آتش نشانی در این منطقه (جنب میدان حج) که کلنگ آن اخیراً به زمین زده شد، سطح ایمنی منطقه افزایش خواهد یافت.

علی اصغر شاطوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: احداث نخستین ایستگاه آتش نشانی در منطقه هفت با توجه به وجود مجتمع‌ها و ساختمان‌های بلند مرتبه لازم و ضروری بود.

وی تصریح کرد: این ایستگاه در زمینی به وسعت ۲۵۰۰ متر مربع احداث خواهد شد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه‌های این منطقه، خاطر نشان کرد: در مجموع ۹۱ میلیارد تومان ارزش پروژه‌های منطقه هفت شهرداری در سال جاری است که قراردادهای آنها منعقد شده و در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه در خیابان گلستان عملیات احداث خیابان شهید عبدالرسول زرین حدفاصل خیابان گلستان تا سعدی در دست اجرا است، تصریح کرد: عملیات احداث خیابان بهشت حدفاصل خیابان سردار کمالی تا بزرگراه بعثت در حال انجام است.

شاطوری ادامه داد: ساختمان مدیریت بحران یکی دیگر از پروژه‌های منطقه هفت است که در خیابان نخل در حال احداث است؛ این ساختمان پوشش شهری دارد و می‌تواند مرکز عملیاتی فرماندهی بحران در مواقع لزوم باشد.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی باند غربی بزرگراه بعثت، خیابان سازی مجموعه‌های تفکیکی بهاران، بازسازی سالن‌های مطالعه، احداث بازارچه فدک و احداث فاز دوم دریاچه فدک از دیگر پروژه‌های در حال اجرای منطقه هفت شهرداری اصفهان به شمار می‌رود.

کد خبر 514049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.