آغاز به کار قرارگاه واکسیناسیون کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران

قرارگاه واکسیناسیون کرونای شرکت شهر سالم برای تزریق واکسن به بازنشستگان و کارکنان شهرداری از فردا فعال و آغاز به کار می کند.

به گزارش ایمنا، مدیرعامل شرکت شهر سالم با تسلیت ایام ماه محرم و گرامیداشت یاد شهدای واقعه کربلا گفت: وظیفه تک تک ماست که در هر جمعی موضوع کرونا و خطرات آن را متذکر شویم و از مسئولان امر بخواهیم که ضمن بزرگداشت یاد حماسه عاشورا و بهره‌مندی از مواهب معنی ماه محرم، بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای حفظ جان افراد به عنوان اولویت نخست دستورات الهی و دینی تاکید کنیم.

حمید چوبینه با اشاره به آمارهای بالای ابتلاء و فوت در اثر کرونا که فرسایش سیستم درمان کشور منجر شده افزود: بحران آنچنان گسترده است که به درخواست ستاد کرونا استان تهران بخشی از درمانگاه‌های خود را به عنوان پشتیبان دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران معرفی کرده‌ایم و اکنون حدود هزار بیمار کرونایی را در روز به صورت سرپایی درمان می‌کنیم.

وی با اشاره به اعتماد سیستم بهداشت و درمان کشور به شرکت شهر سالم، ادامه داد: ما وظیفه اصلی خود را در چارچوب سلامت همکارانمان در شهرداری تهران می‌دانیم.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به روند پیگیری واکسیناسیون بخش‌های در معرض خطر شهرداری تهران، تصریح کرد: گفت‌وگویی که با ستاد کرونا استان تهران داشتیم، قرار شد در یکی از فضاهای بزرگ متعلق به شهرداری در منطقه ۱۶، تیم شرکت شهر سالم مستقر شوند و با دریافت واکسن از دانشگاه علوم پزشکی تهران، واکسیناسیون برای کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران و همچنین شهروندان بر اساس اولویت‌های اعلام شده صورت بپذیرد.

منبع: مهر

کد خبر 514023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.