بیمارستان امام خمینی(ره) البرز بازگشایی شد

بیمارستان امام خمینی(ره) استان البرز که بعد از پنج سال وقفه با حمایت قوه قضاییه به چرخه درمانی کشور بازگشت با حضور حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای بازگشایی به مراکز درمانی بیماران کرونایی‌ پیوست.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه صبح امروز پنجشنبه (۲۱ مردادماه) از بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امام خمینی کرج که از مهمترین بیمارستان‌های استان البرز است، بازدید کرد.

بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج از سال ۱۳۹۵ به‌دلیل مشکلات مالی و مالکیتی تعطیل شده بود، اما با تلاش‌های قوه قضائیه، اکنون و در حساس‌ترین شرایط کرونایی به چرخه درمان کشور بازگشت.

در پی انتشار اخباری از تعطیلی این بیمارستان در ماه‌های سخت کرونایی کشور رئیس دستگاه قضا بلافاصله دستورات لازم را برای تسریع در حل مشکلات این مرکز پزشکی و از سرگیری فعالیت آن صادر کرد.

محسنی اژه‌ای صبح امروز به استان البرز سفر کرد تا ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان و گفت‌وگو با مدیران و شنیدن حرف‌ها و درد دل‌های کادر درمان، از نزدیک در جریان پیگیری‌ها و اقدامات صورت گرفته برای بازگشایی مجدد این مرکز درمانی قرار گیرد.

آغاز به کار بیمارستان امام خمینی کرج علاوه بر کمک به حل مشکلات درمانی و پزشکی مردم کرج، در اشتغالزایی نیز سهم زیادی دارد و به گفته مسئولان این مرکز درمانی، به ازای هر تخت چهار نفر مشغول به کار خواهند شد.

بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی(ره) از امروز و همزمان با حضور رئیس قوه قضائیه ارائه خدمات درمانی به ویژه به بیماران کرونایی را آغاز کرد.

محسنی اژه‌ای با تقدیر از زحمات پزشکان و پرستاران در مقابله با کرونا، از حل مشکلات بیمارستان امام خمینی(ره) با تلاش مسئولان قضائی استان البرز و پرداخت حقوق ماهانه کادر درمانی این مجموعه و بازگشت آن به چرخه درمانی کشور در این شرایط دشوار ابراز خرسندی کرد.

کد خبر 514016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.