بسیاری از شهروندان آستارا خواستار ماندن شهردار هستند

عضو شورای اسلامی شهر بندر آستارا گفت: بسیاری از شهروندان آستارا خواستار انتخاب دوباره جواد معیتی به عنوان شهردار این شهر هستند.

سروش وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: روز سه شنبه ۱۹ مردادماه ۱۴۰۰، جلسه غیرعلنی شورای اسلامی شهر آستارا با موضوع انتخاب سرپرست شهرداری این شهر، در محل ساختمان شورا با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان برگزار و با چهار رأی موافق از هفت عضو شورا "یاشار سلوکی" از کارمندان باسابقه شهرداری به عنوان سرپرست شهرداری آستارا انتخاب شد.

وی تصریح کرد: من به همراه فرهاد محسنی و فرهاد قنائی به ابقاء جواد معیتی به عنوان شهردار آستارا رأی دادیم و مخالف انتخاب سرپرست بودیم.

عضو شورای شهر آستارا افزود: معیتی انسانی صادق، پاک دست و از بدنه شهرداری است و در چهار سال گذشته تجارت ارزنده‌ای را در مدیریت شهری به دست آورده و در سال ۱۳۹۹ نیز به دلیل عملکرد خوب در حوزه مدیریت شهری، به عنوان شهردار نمونه استان گیلان انتخاب شده است.

وی تاکید کرد: علیرغم اینکه شهرداری طی چهار سال گذشته با بحران مالی و شیوع ویروس کرونا مواجه بوده است. اما شهرداری توانست این بحران را پشت سر بگذارد. به همین دلیل در وضعیت موجود و به منظور تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه‌های عمرانی ناتمام و اجرای طرح‌های جدید، به صلاح شهر آستارا است که معیتی دوباره به عنوان شهردار انتخاب شود.

وظیفه تصریح کرد: صحبت‌های مطرح شده از طرف برخی از اعضای شورا مبنی بر عدم تمایل معیتی برای حضور در سکان مدیریت شهری آستارا و ماندن او در این سمت به مدت دو یا سه ماه صحت ندارد و این صحبت‌ها بیشتر از روی غرض‌ورزی مطرح می‌شود.

عضو شورای شهر آستارا افزود: من به عنوان نماینده مردم، تابع نظر اکثریت افکار عمومی و شهروندان شهر آستارا هستم و علاقه‌ای به بازی‌های سیاسی ندارم و با قاطعیت می گویم که به معیتی رأی می‌دهم زیرا بسیاری از شهروندان و حتی کارکنان شهرداری آستارا با ارسال پیام و تماس تلفنی، خواهان انتخاب مجدد معیتی به عنوان شهردار هستند.

کد خبر 513984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.