۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
مازیار صفایی شهردار رودسر شد

رئیس شورای اسلامی شهر رودسر از انتخاب مازیار صفایی به عنوان شهردار این شهر خبر داد.

اسماعیل صفری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ۱۰ گزینه برای تصدی شهرداری رودسر مطرح بودند که با نظر اعضای شورای اسلامی شهر، مازیار صفایی شهردار سابق رضوانشهر و ناصر رنجبر شهردار سابق املش به عنوان گزینه‌های نهایی انتخاب شدند.

وی افزود: دومین جلسه شورای اسلامی شهر رودسر شامگاه چهارشنبه _۲۰ مردادماه_ با موضوع انتخاب شهردار و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد و دو گزینه مد نظر شورا برنامه‌های خود را در صحن علنی ارائه کردند که در نهایت با پنج رأی اکثریت اعضای شورا "مازیار صفایی" به عنوان شهردار رودسر انتخاب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رودسر خاطرنشان کرد: در اولین جلسه شورا نیز که در شنبه هفته جاری برگزار شد. اعضای شورا با قبول استعفای رضا زنده دل شهردار سابق رودسر، سید علیرضا اشرفی پور را به عنوان سرپرست شهرداری منصوب کرده بودند.

صفری تصریح کرد: برای انجام برنامه‌ها و طرح‌ها نیازمند انتخاب شهردار فعال و مردمی بودیم تا وی بتواند در راستای اجرای اهداف، آبادانی شهر و عملی کردن مطالبات شهروندان اقدامات لازم انجام دهد.

وی افزود: محور توسعه شهر با مشارکت شهروندان و تکریم حقوق آنان امکان پذیر است که یکی از شاخصه‌های شهردار منتخب اخلاق مداری و مردمداری او بوده و وی با این ویژگی‌ها می‌تواند در راستای رشد، توسعه و رونق اقتصادی شهر رودسر گام‌های مؤثری بردارد.

کد خبر 513978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.