خرید ۱۰ میلیارد ریالی تجهیزات امداد و نجات آتش‌نشانی در ۵ ماهه ابتدایی سال۱۴۰۰

مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت :سال۱۴۰۰ سال توسعه و ارتقاء کیفی و کمی تجهیزات و امکانات سازمان آتش‌نشانی کاشان است.

محمدعلی پیراسته در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کاشان، افزود: سازمان آتش نشانی هر شهر به عنوان اصلی‌ ترین دستگاه امدادی در حوادث و حرائق محدوده و حریم شهر محسوب شده و لازم است با بروزرسانی امکانات و تجهیزات، همواره جهت مقابله با حوادث آماده باشند لذا سازمان آتش نشانی کاشان نسبت به توسعه امکانات زیرساختی و خرید تجهیزات امداد و نجات و اطفا حریق برنامه‌ ریزی و اقدام نموده است.

پیراسته با اعلام هزینه کرد ده میلیارد ریالی جهت خرید تجهیزات امداد نجات در پنج ماه اول جاری افزود: این تجهیزات شامل ماسک‌های تنفسی، لباس عملیاتی امداد نجات، فلش هود، طناب، تجهیزات امداد نجات چاه، اره برقی و تجهیزات صعود و فرود و … بوده است.

مدیرعامل سازمان اضافه کرد: خرید و به کارگیری تجهیزات جدید با هدف افزایش کیفی خدمات امدادی به شهروندان و ارتقا ایمنی فردی آتش نشانان در عملیات‌های مختلف با در نظر گرفتن ضرورت‌های مورد نیاز ایستگاههای عملیاتی در سطح شهر کاشان انجام شده است.

وی در خاتمه گفت: افتتاح ایستگاه شماره شش، بروزرسانی خودروهای پیشرو ایستگاه‌های شماره ۲و۴، خرید خودرو و تجهیزات جهت ایستگاه شماره شش، احداث آسایشگاه جدید و سالن ورزشی برای ایستگاه شماره چهار، تجهیز کلیه ایستگاه‌ها به وسایل ورزشی، ساخت اتاق ورزش و رختکن جهت ایستگاه یک، راه اندازی سالن ورزشی کلیه ایستگاه‌ها و نیز خرید تجهیزات غواصی از مهمترین اقدامات سازمان در بخش توسعه امکانات و تجهیزات در سال جاری است.

کد خبر 513965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.