آسیب دیدگی دست دختر بچه ۲ ساله در چرخ گوشت خانگی

رئیس سازمان آتش نشانی شیرازگفت: بی‌احتیاطی والدین باعث فرو رفتن دست دختر بچه دو ساله در میان چرخ دنده‌های چرخ گوشت و آسیب دیدگی انگشتان وی شد.

محمد هادی قانع در گفت‌وگو باخبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با تماس شهروندان و اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵ در ساعت ۱۱:۱۶ امروز، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۲ و گروه امداد و نجات ایستگاه ۹ را به محل این اتفاق در خیابان تیموری، روانه کرد.

وی افزود: حادثه در یک منزل مسکونی رخ داد و در جریان آن دختر بچه دو ساله‌ایی در یک لحظه غفلت والدینش دست راستش را به داخل گلویی چرخ گوشت فرو برد.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز تصریح کرد: آتش نشانان و نجاتگران آتش نشانی، بی درنگ کودک مصدوم را درحالیکه دستش هم چنان در گلویی چرخ گوشت گیر کرده بود، با همکاری والدین این دختربچه در داخل آمبولانس اورژانس قرار داده و به بیمارستان نمازی منتقل کردند.

وی گفت: آتش نشانان در اتاق عمل در حضور کادر درمانی بیمارستان به وسیله دستگاه فرز، گلویی چرخ گوشت را بریدند و سپس دست راست این کودک که از ناحیه انگشتان آسیب دیده بود و خوشبختانه منجر به قطع انگشتان نشده بود را از داخل چرخ گوشت خارج کرده و برای انجام اقدامات درمانی در اختیار پزشکان بیمارستان قرار دادند.

کد خبر 513908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.