نجات فاضلاب کش ها در تنکابن از سردرگمی

سرپرست شهرداری تنکابن گفت: با همکاری یک شرکت دانش بنیان، خودروهای فاضلاب کش شهری ‏فاضلاب های خود را تحویل تصفیه خانه این شرکت دانش بنیان می کنند.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، غنی عسگرزاده امروز (چهارشنبه) در بازدید از مرکز تصفیه فاضلاب کش‌های خانگی شهر تنکابن تصریح کرد: نگاهی بر کارکرد پروژه تصفیه خانه فاضلاب کش‌های خانگی شهر تنکابن که به عنوان طرح مشترک شهرداری تنکابن و شرکت دانش بنیان که مورد بهره برداری قرار گرفت نشان می‌دهد در این زمینه باید جدیت لازم وجود داشته باشد.

وی افزود: فاضلاب‌های خانگی که دیگر مقصد آن رودخانه و دریا نیست و با تصفیه دوباره به رودخانه منتهی می‌شود.

عسگرزاده با تاکید بر لزوم همکاری شهروندان و خودروهای فاضلاب کش در جهت تحویل فاضلاب‌های خانگی خود به یک شرکت دانش بنیان جهت تصفیه فاضلاب‌های خانگی، گفت: این همکاری در جهت حفظ محیط زیست امری ضروری است.

وی درباره نخاله‌های ساختمان‌های نیمه کاره نیز یادآور شد: مجموعه عوامل خدمات شهری شهرداری با تلاش شبانه روزی و با گشت زنی‌های مستمر و بازدید روزانه از سطح معابر و محلات نسبت به شناسایی نقاط تجمع ضایعات ساختمانی اقدام می‌کنند و در پاکسازی و جمع آوری آنها در تلاش هستند.

وی گفت: در طول شبانه روز به تعداد ۳۰ نیسان نخاله ساختمانی از سطح شهر جمع آوری می‌شود.

عسگرزاده یادآور شد: وجود ضایعات و نخاله‌های ساختمانی و رها شدن آنها در اطراف معابر و محل سکونت سایر شهروندان یکی از معضلاتی است که روز به روز چهره و سلامت شهر را تهدید می‌کند.

کد خبر 513905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.