برخورد شدید ۳ خودرو ۲ مصدوم بر جای گذاشت

رئیس سازمان آتش نشانی شیرازگفت: برخورد شدید دو دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه کامیون با یکدیگر، دو سرنشین را راهی بیمارستان کرد.

محمدهادی قانع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به جزئیات حادثه اظهار کرد: ساعت ۲:۴۴ بامداد امروز همزمان با به صدا درآمدن زنگ ایستگاه ۱۷ از سوی ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز، نیروهای عملیاتی برای امداد رسانی به گرفتار شدگان در تصادف بین دو خودروی سواری و یک دستگاه کامیون عازم کمربندی بنی هاشمی، شدند.

وی افزود: بی احتیاطی در رانندگی باعث برخورد شدید یک دستگاه خودروی کامیون با دو دستگاه خودروی پراید و پژو ۴۰۵، و مصدومیت ۲ سرنشین خودروها شده بود.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از چیدن علائم هشدار دهنده ی ترافیکی و قطع برق خودروها و اطمینان از عدم نشت بنزین آنها پس از کشیدن یک رشته لوله‌ی احتیاط آب مشغول عملیات شدند.

وی ادامه داد: پس از حاضر شدن خودروی اورژانس درخواست شده و تحویل مصدومین (آقای ۲۸ ساله راننده خودروی پراید و آقای ۲۵ ساله راننده خودروی پژو) به آنها برای انتقال به مراکز درمانی، آتش نشانان با جابه‌جا کردن خودروها به محل امن حاشیه‌ی خیابان و شستشوی محل حادثه و تحویل به عوامل انتظامی و راهور به عملیات خود پایان دادند.

کد خبر 513896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.