بازار ارز دیجیتال امروز ۲۰ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین در دو روز اخیر در پشت سنگر ۴۵ هزار دلار متوقف شده است این مقاومت استاتیک ممکن است روند حرکتی را تغییر دهد و مجدد بیت کوین به قیمت‌های پایین‌تر حرکت کند، در صورتی که بتواند از این سطح عبور کند می‌تواند تا محدوده ۵۲ هزار واحد حرکت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ چهارشنبه ۲۰ مردادماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۴۵ هزار و ۶۵۴ دلار، رشد ۰.۰۱ درصدی
  • اتریوم سه هزار و ۱۶۴ دلار
  • بایننس کوین ۳۸۱ دلار و یک سنت
  • کاردانو یک دلار و ۷۲ سنت
  • دوج کوین ۲۶ سنت
  • ریپل ۸۸ سنت
  • پولکادات ۲۱ دلار و ۱۹ سنت
  • یونی سواپ ۲۹ دلار و ۴۳ سنت
  • سولنا ۴۲ دلار و یک سنت
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

·

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۰ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۱۹ مرداد

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۰ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین پس از ساختار پنج موجی خود وارد یک روند اصلاحی شد و پس از آن یک روند صعودی را آغاز کرد، مدتی است که در خصوص این روند صعودی صحبت می‌کنیم، بیان شد که این روند موج B از ساختار اصلاحی ABC ما است و باید در خصوص ورود به این موج محتاط عمل کرد، پیش بینی می‌شود این موج تا محدوده ۵۲ هزار دلار پیشروی داشته باشد.

در صورتی که بتواند از سقف قبلی بالاتر رود باید نحوه شمارش خود را تغییر دهیم اما در حال حاضر سناریو ادامه اصلاح پس از محدوده ۵۲ هزار دلار را خواهیم داشت.

بیت کوین ۲۰ مرداد، مقاومت استاتیک ۴۵ هزار دلاری

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۰ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین در دو روز اخیر در پشت سنگر ۴۵ هزار دلار متوقف شده است این مقاومت استاتیک ممکن است روند حرکتی را تغییر دهد و مجدد بیت کوین به قیمت‌های پایین‌تر حرکت کند، در صورتی که بتواند از این سطح عبور کند می‌تواند تا محدوده ۵۲ هزار واحد حرکت کند

اخبار مهم

نووگراتز: اخبار لایحه زیرساخت منجر به فروش گسترده در بازار نمی‌شود

مایک نووگراتز، مدیرعامل شرکت گلکسی دیجیتال در توییتی مدعی شده که مسئله لایحه زیر ساخت دولت بایدن نمی‌تواند باعث سقوط چشمگیر بازار ارزهای دیجیتال شود. او در توییت خود درباره این لایحه با کنایه به قدرت لابی جامعه ارز دیجیتال و نیاز به تمرکز زدایی اشاره کرده و نوشته است: «من فکر می‌کنم ارزهای دیجیتال به ۲ دلیل، تحت تأثیر اخبار جدید فروش بزرگی را تجربه نکنند: دلیل اول اینکه واشنگتن متوجه شده که جامعه ارزهای دیجیتال بزرگ، متنوع و پر سر و صدا است. دوم اینکه آن‌ها دقیقاً ثابت کردند که چرا مردم در وهله اول خواهان سیستم‌های غیرمتمرکز هستند.»

انجمن بلاک‌چین استرالیا: دولت با غرب وحشی خواندن فضای ارز دیجیتال، این صنعت را نادیده می‌گیرد

انجمن بلاک‌چین استرالیا هشدار داده که دولت این کشور با پا فشاری بر این روایت که فضای ارز دیجیتال مانند غرب وحشی است، این صنعت را نادیده گرفته و در جبهه نظارتی نیز عقب مانده است. استیو والاس، رئیس انجمن بلاک‌چین استرالیا در مجلس سنا این کشور عنوان کرد که این انجمن به شدت در برابر ترویج دیدگاه غرب وحشی بودن فضای ارز دیجیتال مقاومت خواهد کرد و به طور جدی از نهادهای نظارتی می‌خواهد تا این بخش را مورد نظارت و بررسی قرار دهند. والاس می‌گوید دولت استرالیا درباره ارزهای دیجیتال استراتژی منفعلانه منتظر ماندن و نظاره کردن را اتخاذ کرده است.

شرکت سیرکل به دنبال تبدیل شدن به یک بانک دیجیتال ملی است

طبق اخبار منتشر شده در وب‌سایت شرکت سیرکل (Circle)، جرمی آلیر، مدیرعامل این شرکت اعلام کرده که هدف اصلی سیرکل تبدیل شدن به یک بانک تجاری دیجیتال تحت نظارت ملی است. آلیر می‌گوید در حال حاضر بیش از ۲۷ میلیارد دلار توکن USDC در حال گردش است و این شرکت قصد دارد به یک بانک تجاری ملی با مجوز فدرال تبدیل شود. گفتنی است که این حرکت سیرکل برای تبدیل شدن به بانک، باعث می‌شود که آن‌ها همکاری خود با نهادهای نظارتی را افزایش دهند و همچنین اطلاعاتی را در مورد نقدینگی USDC و منابع آن منتشر کنند.

پولونیکس توسط SEC متهم به انجام عملیات صرافی بدون مجوز شد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا SEC، پلتفرم معاملاتی پولونیکس (Poloniex) را به نقض مقررات معاملات اوراق بهادار متهم کرد. این نهاد در بیانیه خود آورده است که پولونیکس در فاصله جولای ۲۰۱۷ تا نوامبر ۲۰۱۹ بدون آنکه برای کارگزاری اوراق بهادار ثبت نام کرده باشد، امکان معامله ارزهای دیجیتال را در پلتفرم خود برای مشتریان فراهم کرده بود. SEC معتقد است که پولونیکس در این مدت تلاش کرده تا آن‌ها را دور بزند.

گفتنی است که پولونیکس نیز بدون پذیرش یا رد این اتهام و با اعلام موافقت با دستور توقف، گفته است که تمام ۱۰.۳ میلیون دلار جریمه مورد نیاز برای تسویه دادخواست علیه خود را پرداخت خواهد کرد.

هند تا پایان سال از مدل ارز دیجیتال بانک مرکزی خود رونمایی می‌کند

رابی سانکار، معاون بانک مرکزی هند در کنفرانس مطبوعاتی کمیته سیاست‌های پولی اعلام کرد که این نهاد ممکن است تا پایان سال جاری میلادی از مدل ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) رونمایی کند. سانکار بدون ارائه جزئیات بیشتری عنوان کرد که توجه به پیچیده بودن مسئله، تعیین زمان دقیقی برای آن ممکن نیست، اما احتمالاً تا پایان سال جاری از مدل این ارز دیجیتال بانک مرکزی رونمایی می‌شود. وی می‌گوید که بانک مرکزی در حال بررسی موضوعاتی مانند محدوده، فناوری، شکل توزیع و مکانیسم اعتبار سنجی CBDC خود است.

توافق جدید سناتورهای آمریکایی بر سر اصلاحیه لایحه زیرساخت

سناتور پت تومی امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که سناتورهای هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه بر سر اصلاحیه لایحه زیرساخت دولت بایدن به توافقی جامع و مشترک دست یافتند. طبق اصلاحیه جدید اعتبارسنج‌های تراکنش‌ها، توسعه دهندگان نرم افزاری و اپراتورهای نود از گزارش‌دهی اجباری مالیاتی معاف شدند و تنها بازیگران واسط و کارگزار موظف به گزارش‌دهی خواهند بود. این اصلاحیه کارگزار تحت عنوان «هر شخصی که به صورت مداوم دارایی‌های دیجیتال را به نمایندگی از دیگران انتقال می‌دهد» تعریف شده است.

درخواست SEC برای دسترسی به پیام‌های کارمندان ریپل در اسلک

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از دادگاه خواسته تا به این نهاد اجازه جستجو در بیش از یک میلیون پیام کارمندان شرکت ریپل در اسلک (Slack) را برای یافتن مدارک بیشتر صادر کند. خورخه تنریرو، وکیل SEC یک درخواست فوری را به دادگاه ارائه کرده تا آنها شرکت ریپل را مجبور به انجام این کار کنند.

این نهاد می‌گوید که خود متهمان در مقدمات محاکمه با جستجو کردن تمام پیام‌های اسلک کارمندان ریپل موافقت کرده‌اند، اما تنها اجازه دسترسی به هزار و ۴۸۸ پیام را به SEC داده‌اند که در همان‌ها نیز اطلاعات بسیار مهمی به دست آمده است.

مک‌گلون: سوددهی بیت کوین به‌زودی به اندازه اتریوم می‌شود

مایکل مک‌گلون، کارشناس ارشد امور مالی بلومبرگ، می‌گوید بیت کوین می‌تواند به زودی به سطح سودآوری اتریوم دست یابد. مک‌گلون در شرایطی این مطلب را عنوان کرد که قیمت بیت کوین وارد ناحیه ۴۶ هزار دلار شد. وی خاطر نشان کرد: «اگر قرار باشد بیت کوین در سال جاری عملکرد مشابه اتریوم از خود برجای بگذارد، قیمت ارز دیجیتال شماره یک بازار باید به نزدیکی ۱۰۰ هزار دلار برسد.» اتریوم از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۲۰ درصد رشد داشته و نسبت به سودآوری ۵۴ درصدی بیت کوین عملکرد بهتری را به ثبت رسانده است.

تام لی: بیت کوین سیگنال خرید داده است

تام لی، مدیر واحد پژوهش شرکت مشاوره مالی فانداسترات، می‌گوید سیگنال خرید بیت کوین را در نمودار این ارز دیجیتال رؤیت کرده است. او گفت: «هر زمان که قیمت بیت کوین از خط میانگین متحرک ۲۰۰ روزه عبور کند، باید بیت کوین خرید.» لی معتقد است میانگین سود حاصل از خرید بیت کوین در این محدوده ۱۸۰ درصد خواهد بود. وی بر این باور است قیمت این ارز دیجیتال می‌تواند تا پایان سال جاری میلادی به ۱۰۰ هزار دلار برسد.

گزارش: حدود دو میلیون اتریوم احتمالاً در ۲۰۲۲ سوزانده خواهد شد

بنا بر گزارش‌ها، محاسبات اخیر کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد به‌روزرسانی اخیر در شبکه اتریوم ممکن است به سوزانده شدن ۱.۸ میلیون واحد اتر در سال آینده میلادی منجر شود. با اجرایی شدن طرح بهبود اتریوم ۱۵۵۹ سازوکار جدیدی برای سوزاندن کوین‌ها در شبکه اتریوم ایجاد شد که می‌تواند کاربری این اکوسیستم را دچار تحول کند. از زمان اجرایی‌شدن این طرح تاکنون، تقریباً ۱۰ هزار واحد اتر به ارزش ۳۰ میلیون دلار از جریان شبکه خارج شده است

اوج‌گیری دوج کوین و شیبا اینو با ثبت رشدهای دو رقمی

قیمت دوج کوین نسبت به هفته قبل ۲۷ درصد رشد کرده و ارزش هر واحد آن به ۲۶ سنت رسیده است. جهش این این میم کوین حتی از بیت کوین و اتریوم هم بلندتر بوده است. در همین حال، قیمت شیبا اینو هم ۲۴ درصد بیشتر از هفته گذشته شده است؛ رشد قیمت شیبا اینو در شرایطی رخ داد که توسعه‌دهندگان آن روز شنبه حدود ۳.۶ میلیارد توکن SHIB به ارزش ۲۵ هزار دلار را سوزاندند.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۰ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 513816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.