افتتاح پروژه مسیر بزرگراه مشهد – چناران در آینده نزدیک

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: پروژه احداث بخشی از مسیر بزرگراه مشهد - چناران، در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی اظهار کرد: دومین خروجی مهم و پرترافیک‌ترین خروجی شهر مشهد، مسیر بزرگراه مشهد– چناران است و همین امر اهمیت طراحی این پروژه را چندین برابر می‌کند.

وی افزود: بر همین اساس و برای سرعت بخشیدن به اجرای پروژه و هدایت ترافیک از این مسیر به خارج از شهر بخشی از عملیات ساخت بزرگ راه مشهد- چناران به طول ۲.۵ کیلومتر حدفاصل تقاطع چهار سطحی آزادگان تا صادقیه را شهرداری مشهد برعهده گرفته است.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه این مسیر تکمیل کننده پروژه عظیم تقاطع چهار سطحی آزادگان است، ادامه داد: زیرا دو سطح از چهار سطح این تقاطع با ساخت این مسیر در دسترس خواهد بود و از این رو این دو پروژه به صورت موازی در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: با احداث این مسیر یکی از چپ‌گردهای تقاطع آزادگان که متصل‌کننده بزرگراه مشهد -چناران به بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی است و همچنین پل سطح مثبت یک پروژه که مربوط به اتصال بزرگ راه امام علی (ع) به بزرگراه مشهد -چناران است نیز فعال می‌شود.

کاظمی گفت: برای اجرای این مسیر حدود ۲۵۰۰۰ مترمکعب اساس و زیر اساس ،۱۴۰۰۰ تن آسفالت، شش کیلومتر جدول، یک هزار مترمکعب بتن ریزی، ۱۰۲ هزار مترمکعب عملیات خاکی انجام شده است.

وی ادامه داد: عملیات عمرانی پروژه اجرای ۲.۵ کیلومتر از مسیر آزادراه مشهد – چناران در حال حاضر به اتمام رسیده است و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا چند روز آینده به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 513804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    باسلام مسیر پل آزدگان بطرف بلوار صادقیه و مهدیه دردی را دوا نخواهد کرد اگه به قبل از سراه فردوسی ادامه پیدا میکرد شاید مقداری از ترافیک کم میشد بیشتر ترافیک شبهای تعطیل قبل از سراه فردوسی میباشد و پل آزدگان چندتا ایراد دارد از طرف پل شهید برونسی دوتا ایراد بزرگ دارد که منجر به تصاف
  • علی IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 1
    از طرف پل برنسی به پل آزدگان ماشینهای که از بالای پل از دورمیدان وارد میثاق میشوند چون مسیر بسییار مستقیم است و میدان دوران کمی دارد ماشینها خیلی با سرعت وارد میثاق میشوند و اجازه نمیدن کسانیکه از امام علی وارد میدان میشن ویا از دور میدان میخان وارد امام علی بشن و مورد دوم وکسانیکه از بغل پل برونسی میخان برن زیر