عزیزی خادم: تقویت فوتبال بانوان یکی از اولویت‌های فدراسیون است/ قم پایگاه فوتسال شود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اصلاح اساسنامه هیئتهای فوتبال در دستور کار فدراسیون است و برنامه‌ریزی لازم در این زمینه در حال بررسی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب الدین عزیزی خادم پس از برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان قم اظهار کرد: با توجه به برنامه‌های اعلامی هیئت رئیسه منتخب هیأت فوتبال قم، یک وحدت ملی از امروز در فوتبال قم باید آغاز شد. همه باید به رئیس جدید هیئت فوتبال قم کمک کنند تا فضای جدید و فصل نوینی برای این هیأت ورزشی رقم بزنند.

عزیزی خادم با بیان اینکه اراده تحول در فوتبال از استان‌ها شکل بگیرد، گفت: استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان، ایجاد وحدت و انسجام داخلی موضوعات مهمی است که فوتسال قم یکی از قطب‌های مهم فوتسال کشور است که با برنامه ریزی هیئت جدید فوتبال، همچون گذشته و قوی‌تر از قبل به کار خود ادامه می‌دهد.

وی استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در استان را ضروری دانست و اظهار کرد: تقویت تیم‌های پایه، فوتسال و فوتبال بانوان موضوعاتی است که باید در اولویت هیئت فوتبال جدید قم قرار گیرد. انتخابات تمام شد و باید وحدت و انسجام جای رقابت را بگیرد و همه کاندیداها و صاحب نظران استان، به کمک هیئت فوتبال قم بیاید.

رئیس فدراسیون استفاده از اندیشه‌های مختلف در استان و تدوین برنامه تحول گرایانه به عنوان یک اولویت را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: تمام ظرفیت‌های علمی موجود در بخش‌های مختلف استان با ایجاد کارگروه‌های مختلف فکری باید برای تحول فوتبال و فوتسال قم به کار گرفته شود.

عزیزی خادم ادامه داد: عملکرد مالی هیئت فوتبال قم شایسته یک هیئت فوتبال نیست و اصلاً رقمی برای ارائه کردن نبود. گزارش مالی بسیار ضعیف بود و جای تأسف داشت و نشان می‌دهد که با وجود ظرفیت‌های اقتصادی موجود در استان، از این ظرفیت‌های به خوبی استفاده نشده است. به همین دلیل باید همه مجموعه‌های اقتصادی موجود در استان به کمک هیئت فوتبال قم بیایند ضمن اینکه فدراسیون نیز در این زمینه توجه بیشتری به استان خواهد داشت.

وی گفت: تقویت فوتبال بانوان یکی از اولویت‌های فدراسیون فوتبال است و حمایت از این تیم‌ها در کشور به تصویب فدراسیون رسیده است.

عزیزی خادم، با بیان اینکه با کدورت و اختلاف هیچ مشکلی برطرف نمی‌شود افزود: اختلاف جز آسیب چیزی به همراه ندارد و باید همه اختلاف‌ها برای توسعه و تقویت فوتبال و فوتسال استان کنار گذاشته شود.

وی با بیان اینکه از امکانات موجود در استان برای توسعه فوتبال قم استفاده شود، ادامه داد: اصلاح اساسنامه هیئت‌های فوتبال در دستور کار فدراسیون است و برنامه ریزی لازم در این زمینه در سطح فدراسیون در حال بررسی است.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: هیئت‌های استانی یکی از ارکان فدراسیون فوتبال هستند و این فدراسیون در تمام برنامه‌ریزی‌های خود، استفاده از ظرفیت هیئت استان با نگاه تحولی توجه دارد.

وی با بیان اینکه وضعیت هیأت فوتبال قم باید از نظر کمی و کیفی ارتقا یابد گفت: فدراسیون برای حل مشکلات فوتبال قم همراهی لازم را دارد و این انتظار را دارد که هیأت رئیسه جدید فوتبال قم با ایجاد همگرایی میان تمام ظرفیت‌های موجود در استان زمینه تحول در فوتبال استان را فراهم کند.

در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان قم شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون و طهمورث حیدری، رئیس کمیته امور استان‌ها حضور داشتند.

کد خبر 513659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.