۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
نهضت آسفالت در یاسوج ادامه دارد

شهردار یاسوج با بیان اینکه فاز جدید آسفالت معابر و لکه گیری خیابان های شهر آغاز شد، گفت: حجم آسفالت های اجرا شده در این مرحله از نهضت آسفالت، ۲۸ هزار مترمربع بوده است.

به گزارش ایمنا، نستهن مقدم در این باره اظهار کرد: در حال حاضر نیز هشت هزار متر مربع خیابان اصلی، کوچه‌های فرعی و محوطه مسکن مهر بلکو آسفالت می‌شود.

وی با بیان اینکه کار لکه گیری خیابان‌های شهر یاسوج نیز همزمان با اجرای عملیات آسفالت در محلات مختلف شهر یاسوج، انجام می‌شود، گفت: لکه گیری بلوار ابوذر، میدان معلم، خیابان ارتش و برخی دیگر از نقاط شهر در این فاز اجرا و در سایر خیابان‌ها نیز اجرا می‌شود.

مقدم تصریح کرد: با اغاز فاز جدید نهضت آسفالت معابر فرعی‌های ششم و هفتم زیرتل و چند کوچه منشعب از این فرعی‌ها نیز به متراژ هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع آسفالت شد.

وی افزود: در محله شرکت گاز نیز پنج فرعی ارتباطی طی چند روز گذشته با حجم دو هزار و ۵۰۰ متر آسفالت شد.

منبع: مهر

کد خبر 513650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Reza IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    لطفا شعار نده حداقل ۸۰٪خیابونهای یاسوج ازوضعیت بسیارنامناسبی برخوردارن ،حاشیه شهر که دیگه فجیع ،بوی گند جدولهای شهری مغزآدم و به درد میاره هیشکی هم جوابگو نیست ،من که تا امروز شما را به عنوان شهردار حتی یه بار در محله خودم ندیده ام پس اینقد از کارهای نکردتون حرف نزنید !شما اگه آدم فعالی بودید بایدمشکلات نقطه به نقطه شهری که بهت سپرده شده را درجریان باشی باحضور فیزیکی .پس کو ؟ دوره شعار دادن تمام شده دیگه !