هواداران بارسلونا سرگرم با سیرک کاتالونیا

اوضاع در بارسلونا روز به روز به سیرک شباهت بیشتری پیدا می‌کند؛ بارسلونا می‌نوازد، هواداران می‌رقصند و مسی، چمدانش را برای ترک کاتالونیا آماده می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، فران ریورتر، مدیرعامل باشگاه بارسلونا، صبح امروز با پدر لیونل مسی که نماینده او نیز هست تماس گرفته تا پیشنهاد جدیدی به او داده و برای نگه داشتنش در جمع آبی و اناری‌ها کاتالونیا تلاش تازه‌ای بکند.

ساعاتی قبل برخی از منابع خبری نه چندان موثق اعلام کردند که بارسلونا برای نگه داشتن مسی در این تیم دوباره تلاش کرده است. هواداران بارسلونا ساعت دو نیمه شب با انبوهی از خبرهای تازه مواجه شدند که حاکی از پیشنهاد جدید بارسلونا بود و احتمال ماندن مسی را افزایش می‌داد.

عده‌ای از خبرنگاران آرژانتینی همچنین کاتالونیا که به باشگاه بارسلونا نزدیک بوده‌اند، ادعا کردند که مسی با پیشنهاد جدیدی توسط بارسلونا مواجه شده است و این بازیکن در حال بررسی روند مذاکرات با آبی و اناری‌هاست. خبرنگاران کاتالونیا معتقد بودند که هنوز میخ آخر بر تابوت زده نشده و بارسا می‌تواند مسی را با یک پیشنهاد جدید نگه دارد تا داستان افسانه‌ای فوق ستاره آرژانتینی در کاتالونیا با پایانی تلخ مواجه نشود.

در نهایت، فابریتزیو رومانو خبرنگار مطرح دنیای فوتبال که بسیاری از هواداران او را موثق‌ترین منبع خبری در جهان می‌دانند، اعلام کرد که خبری از مذاکره نیست و مسی در حال کار کردن روی آخرین جزئیات پیشنهاد پی اس جی است تا بتواند به زودی بارسلون را به مقصد پاریس ترک کند.

اوضاع در بارسلونا روز به روز به سیرک شباهت بیشتری پیدا می‌کند. مأموریت نگه داشتن مسی یکی از سخت‌ترین چالش‌های مدیریتی ممکن برای لاپورتا و گروه مدیران بارسلونا بود که البته توجه بسیاری از هواداران را به خود جلب کرد. بدون شک هواداران عاشق پروژه‌های مهم و چالش‌های بزرگ هستند و سران بارسلونا سعی کردند همین را به آن‌ها ارائه کنند. مأموریتی که به نظر مدت‌هاست شکست خورده و ادامه آن تنها برای سرگرم کردن هواداران بارسا بود. بارسلونا می‌نوازد، هواداران می‌رقصند و مسی، چمدانش را برای ترک کاتالونیا آماده می‌کند.

کد خبر 513624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.