تراکم نیروی انسانی در شهرداری ساری مشکل‌ساز است

سرپرست شهرداری ساری گفت: تراکم نیروی انسانی در شهرداری ساری مشکل‌ساز است.‏

به گزارش ایمنا، جواد طالبی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به ضرورت آشتی مردم با شهر اظهار کرد: آنچه می‌تواند بدون تردید باعث بازگشت اعتماد و آشتی مردم با شهرداری شود، عملکرد شهرداری است؛ حتماً در چارچوب برنامه‌هایی که ارائه شده و اهدافی که اعضای شورای اسلامی شهر مشخص خواهند کرد قدم بر می‌داریم و امیدواریم بتوانیم رضایت شهروندان را جلب کنیم؛ چرا که در سایه رضایتمندی مردم می‌توانیم به اهدافمان دست پیدا کنیم.

وی با توجه به وجود برخی نواقص در حوزه منابع انسانی شهرداری گفت: هرچند تراکم نیروها در شهرداری باعث ایجاد مشکلات گوناگون شده است، اما برای همه مشکلات برنامه داریم و با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر تلاش خواهیم کرد معضلات را مرتفع کنیم؛ چرا که بخشی از مشکلات در حوزه مزایای کارکنان به دلیل حجم بسیار بالای آنان در مقایسه با شهرداری‌های هم‌رده است؛ کار بیشتر و همدلی بیشتر دو عامل مهم رفع این مشکلات است.

سرپرست شهرداری ساری با اشاره به لزوم بیش از پیش انضباط کاری افزود: همه کارکنان باید مقید به چارچوب‌های اداری و قانونی باشند و از مدیران مجموعه شهرداری می‌خواهیم در اجرای قوانین انضباط اداری با کسی تعارف نداشته باشند.

وی منافع شهر، شهروندان و شهرداری را مهم‌ترین ارکان تصمیمات و برنامه‌های خود دانست و اظهار کرد: تمام تصمیمات مدیریت شهری بر مبنای منافع شهر، شهروندان و شهرداری خواهد بود و نه بر مبنای خواسته‌های شخص، گروه و یا جریان خاص؛ خرد جمعی را بهترین روش برای تصمیم‌گیری می‌دانیم و به آن اعتقاد داریم.

طالبی پاسخگویی به اعضای شورای اسلامی شهر در قبال فعالیت‌های انجام شده را ضروری دانست و گفت: تمامی مدیران شهرداری وظیفه داریم به اعضای شورای اسلامی شهر نسبت به اقدامات خود پاسخگو باشیم؛ چرا که برای مردم کار می‌کنیم و اعضای شورا، نمایندگان و منتخبان مردم هستند.

کد خبر 513602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.