۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
ساعت هوشمند Moto 360 Gen 3 عرضه شد

ساعت هوشمند Moto 360 Gen 3 با شش گیگابایت حافظه رم و هشت گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در بازار هند عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پس از گذشت دو سال از معرفی ساعت هوشمند Moto 360 Gen 3 بالاخره با قیمت ۲۶۸ دلار در بازار هند عرضه شد. این محصول که جانشین ساعت Moto 360 Gen 2 است، در سه رنگ مشکی، خاکستری و رزگلد در اختیار کاربران قرار گرفته است.

ساعت هوشمند Moto 360 Gen 3 دارای صفحه نمایش ۱.۲ اینچی AMOLED با رزولوشن ۳۹۰ * ۳۹۰ پیکسل و محافظ Gorilla است. بدنه این محصول از فولاد ضد زنگ تشکیل شده است در حالی که از پیچ‌های تیتانیومی برای نگه داشتن اجزای آن کنار یکدیگر استفاده شده است. این مدل ساعت به تراشه کوالکام اسنپدراگون Wear 3100 مجهز شده است و با ۶ گیگابایت حافظه رم و هشت گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه می‌شود.

ساعت هوشمند Moto 360 نسل سوم با محصولات مجهز به سیستم عامل اندروید شش به بالا و ios 12 و بالاتر سازگار است. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۳۵۵ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و طی یک ساعت به صورت کامل شارژ می‌شود. دیگر ویژگی‌های محصول ذکر شده می‌توان به Wi-Fi، بلوتوث 4.2، NFC و GPS اشاره کرد. علاوه بر این، ساعت هوشمند Moto 360 نسل سوم به حسگرهای سنجش ضربان قلب، نور محیط، فشار سنج و ژیروسکوپ مجهز است.

کد خبر 513552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.