چمران: نامه سازمان بازرسی محرمانه است، توضیح نمی‌دهم

رئیس شورای شهر تهران به خبر انتشار نامه سازمان بازرسی واکنش نشان داد و از روند آماده‌سازی فضای‌های شهرداری برای محرم ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) شورای شهر تهران با اشاره به آغاز ماه محرم اظهار کرد: آغاز ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر را تسلیت عرض می‌کنم و امیدواریم خداوند توفیق عزاداری شایسته به همه ما و مسلمین به ویژه ملت ایران اعطا فرماید.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: از شهرداری تهران که امسال به میدان آمد و در حرکت خوبی شهر را آماده عزاداری کرد، تشکر می‌کنم. می‌دانید که عزاداری ماه محرم بخشنامه و دستوری نیست و در آغاز این ماه مساجد، تکایا و حتی منازل بیرق سیاه علم می‌کنند و امیدواریم این فرهنگ جاویدان محرم و عاشورایی همواره پابرجا بماند.

چمران افزود: در این ایام رویداد فرهنگی عطر سیب نیز به خوبی اجرا شده و فضای شهری و منظر شهری از نظر آماده‌سازی برای محرم آماده شده است. شایسته است که در این ایام به ویژه روزهای تاسوعا و عاشورا تابلوهای تبلیغات عمومی نیز به موضوع محرم اختصاص یابد.

چمران گفت: امیدواریم همانطور که در ظاهر خودمان را آماده عزاداری امام حسین (ع) می‌کنیم در معنا هم پیرو راه سرور شهیدان و شهدای کربلا باشیم.

مهدی چمران در حاشیه جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره نامه سازمان بازرسی اظهار کرد: این نامه محرمانه است و نباید درباره آن توضیح دهم. در این نامه به شرایط کسانی که می‌خواهند شهردار شوند، اشاره شده و توضیحاتی که در حد مسائل اصلی بوده، یادآوری شده و توصیه کرده‌اند که رعایت شود.

وی در پاسخ به این پرسش که پاسخ شورای شهر به این نامه چیست، گفت: اینگونه نامه‌ها مسائل داخلی است و پاسخ نمی‌خواهد. البته این نامه برای کل شوراهای استان تهران ارسال شده است همچنین در آن اسمی از شخصی نیامده است.

چمران در پاسخ به این پرسش که آیا شورای شهر تهران با سران سه قوه دیداری انجام خواهد داد یا خیر، خاطرنشان کرد: فعلاً برنامه‌ای نداریم.

کد خبر 513550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.