شهرداری خرم‌آباد باید از حالت سنتی خارج شود

شهردار خرم آباد گفت: در شرایطی هستیم که باید از حالت مدیریت سنتی خارج شده و به سمت جذب سرمایه گذار و رفع موانع آن حرکت کنیم.

سعید فتوحی در حاشیه بازدید از پروژه بهسازی شهربازی کیو در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر لزوم بازسازی و تجهیز این مرکز مهم تفریحی اظهار کرد: شهربازی کیو به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تفریحی خرم آباد باید هرچه سریع‌تر نوسازی و تجهیز شده و خدمات دهی به شهروندان را آغاز کند.

وی با اشاره به نقشه و طرح پروژه بهسازی شهربازی تصریح کرد: باید سریع‌تر کارگروهی برای بررسی روند پیشرفت پروژه و رفع مشکلات و موانع موجود با حضور مسئولان مربوطه در شهرداری و ناظر و پیمانکار تشکیل شود.

شهردار خرم آباد تاکید کرد: همه اقدامات باید در موعد مقرر و طبق نقشه‌ای که قبلاً با پیگیری در حوزه مدیریت سرمایه گداری شهرداری تهیه شده، پیش رفته و از این پس به صورت مستقیم و به طور مستمر بر روند عملیات اجرایی پروژه نظارت خواهیم کرد.

وی با اشاره به عقب افتادگی حوزه شهری خرم آباد نسبت به مراکز دیگر استان‌ها و لزوم تلاش برای جبران این فاصله اظهار کرد: با توجه به مشکلات مالی شهرداری و بدهی‌های کلان موجود، راهی جز جذب سرمایه گذار و ارائه مشوق در این زمینه نداریم به همین دلیل توسعه سرمایه گذاری اولویت کاری مدیریت شهری جدید خواهد بود.

کد خبر 513532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.