آزمون موتورهای یورو ۶ در شرکت تحقیقات موتور ایران خودرو

مدیرعامل شرکت ایپکو از به روزآوری تجهیزات این شرکت مطابق با استانداردهای روز دنیا خبر داد و گفت: تا پایان تابستان امسال تجهیزات موجود ایپکو قابلیت انجام آزمون موتورها با فناوری روز و سطح آلایندگی اروپا شش را خواهد داشت.

به گزارش ایمنا، مهدی رجبعلی افزود: ایپکو به عنوان شرکت توسعه دهنده استاندارد، باید چند سال پیش از تغییر استانداردها، امکانات و ابزارهای خود را تجهیز و توسعه بخشد که در همین راستا تجهیزات این شرکت برای آزمون موتورهای یورو ۶ توسعه داده می‌شود.

وی با اشاره به برپایی همایش موتور در انتهای امسال، رونمایی از طرح‌های متعدد در حوزه قوای محرکه و اقداماتی که بر روی قوای محرکه جدید انجام خواهد شد را از جمله برنامه‌های ایپکو برای حضور موفق در زمینه معرفی و رونمایی از فناوری‌های جدید در این نمایشگاه خواند.

مدیرعامل شرکت ایپکو با بیان این‌که ایران خودرو در حال ارتقای پلتفرم برق و الکترونیک تمام محصولات خود است، تصریح کرد: توسعه بخش‌های مرتبط با موتور در طرح پلتفرم برق و الکترونیک ایران خودرو با همکاری ایپکو در حال انجام است که در دو حوزه سخت افزاری و نرم افزاری در حال کار بر روی این پروژه هستیم.

وی ادامه داد: این طرح بزرگ برای نخستین بار است که در خودروسازی کشور اتفاق می‌افتد. با اجرای این طرح، ایران خودرو مالک پلتفرم به‌روز برق و الکترونیک خواهد شد که می‌تواند آن را بر روی تمامی محصولات خود قرار داده و حتی به سایر خودروسازان داخلی ارائه کند.

منبع: فارس

کد خبر 513455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.