بهره‌برداری از چهارمین مجموعه فرهنگی و ورزشی شهرداری قم

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از افتتاح نخستین مجموعه ورزشی مقیاس بزرگ قم خبر داد و گفت: مجموعه فرهنگی ورزشی شهیدان جعفری نیا در مساحتی به وسعت دو هزار و ۶۰۰ مترمربع ساخته‌شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری قم، عباس حلوایی زاده در آئین افتتاح پروژه‌های شهرداری قم اظهار کرد: چهارمین مجموعه فرهنگی و ورزشی شهرداری قم به بهره‌برداری رسید و این مجتمع نخستین مجموعه‌ای بوده که دو هزار و ۶۰۰ زیربنا دارد و دو برابر سایر مجموعه‌های ورزشی است.

وی خاطرنشان کرد: تجهیزاتی که برای این سالن ورزشی در نظر گرفته‌شده شامل سالن‌های رزمی، کشتی، ساختمان مدیریت، سرویس بهداشتی، رختکن و حمام است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه برای عملیات احداث این طرح عمرانی ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: در وضعیت موجود که با تورم و گرانی مصالح روبرو هستیم تنها هزینه اجرای سوله خام این پروژه ورزشی بالغ‌بر ۲۵ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه هدف ما این است که پروژه‌های ورزشی با حداکثر نصف قیمت امروز تمام شود، گفت: امیدواریم در ماه‌های آینده در مناطق سه و پنج نیز شاهد افتتاح مجموعه‌های ورزشی باشیم.

کد خبر 513349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.