انجام بیش از یک هزار عملیات امداد و اطفای حریق در بروجن

رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجن گفت: در مجموع ۷۶۳ مورد انواع آتش سوزی و ۴۹۲ مورد انواع حادثه در محدوده شهر و خارج از آن در دو سال گذشته توسط آتش نشانی بروجن پوشش امدادی داده شده است.

اسماعیل یزدانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در مدت دو سال گذشته کلاس‌های آموزشی تئوری و عملی آتش نشانی و آموزش آتش نشانان شهرداری‌های سراسر استان جهت ارتقای سطح مهارت علمی، فنی و آموزشی آن‌ها برگزار شده است.

وی افزود: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص الزام تشکیل نشدن کلاس‌های حضوری، برگزاری دوره‌های اطفای حریق برای ارتقای سطح فرهنگ ایمنی شهروندان امکان پذیر نبوده به همین خاطر اجرای دوره‌های آنلاین پیش بینی شد.

رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجن تصریح کرد: برقراری ایمنی فیزیکی آزمون کنکور سراسری و فراگیر پیام نور، نماز جمعه، مراسم و راهپیمایی‌های ملی مذهبی، شرکت در مراسم پدافند غیرعامل از جمله فعالیت‌هایی است که در راستای تعامل با سایر ادارات، نهادها و مراکز اداری شهرستان انجام شد.

وی تکمیل و تجهیز ایستگاه شماره دو، رنگ‌آمیزی آشیانه و بازسازی آن، جدول کاری و آسفالت محوطه ایستگاه شماره یک را از اقداماتی عنوان کرد که در جهت به‌روزرسانی سخت افزاری و افزایش توان پرسنلی محقق شده است.

یزدانی تاکید کرد: در مجموع ۷۶۳ مورد انواع آتش سوزی و ۴۹۲ مورد انواع حادثه در محدوده شهر و خارج از آن در دو سال گذشته توسط آتش نشانی بروجن پوشش امدادی داده شده است.

کد خبر 513341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.