بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح امید تا پایان سال جاری

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: تقاطع غیرهمسطح امید به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص شهری تا پایان سال‌جاری تکمیل شده و بهره‌برداری می‌شود.

بهزاد حقانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های سال جاری منطقه ۱۴ شهرداری احداث تقاطع غیر همسطح امید در انتهای خیابان آیت الله غفاری و در مسیر خیابان تابان به آسمان است.

وی افزود: امیدوارم این پروژه تا پایان سال‌جاری به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص شهری تکمیل شده و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه پروژه تقاطع غیر همسطح امید به مساحت ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع، عرض پل ۲۴ مترمربع و طول کل مسیر ۶۵۰ متر است که برای احداث آن ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: احداث این پروژه در روان‌سازی ترافیک منطقه و کاهش آلودگی هوا کمک می کند.

وی با اشاره به احداث خیابان بی‌بی مریم با هزینه‌ای بالغ بر ۹۵۰ میلیارد ریال، تصریح کرد: خیابان بی‌بی مریم به طول یک هزار و ۲۶۰ متر و عرض ۳۶ متر مربع در شرق منطقه ۱۴ اصفهان احداث شده است.

حقانی ادامه داد: خیابان بی‌بی مریم در واقع خیابان اردستانی را به میدان جوان متصل می‌کند که برای آزادسازی آن ۸۰ میلیارد تومان و برای اجرای این خیابان ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه خیابان بی‌بی مریم در روان‌سازی ترافیک شرق منطقه ۱۴ بسیار تأثیرگذار خواهد بود، گفت: احداث خیابان بی‌بی مریم بازگشایی خیابان‌های سودان، عمان سامانی، هشت متری لاله، ۱۶ متری طالقانی را به همراه داشته است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان تاکید کرد: با احداث خیابان بی‌بی مریم محله‌های قدیمی همچون عمان سامانی و سودان دیگر مشکلات ترافیکی نخواهند داشت و از بن‌بست خارج می‌شود.

کد خبر 513312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.