دوران مدیریت من در فوتبال تمام شده/ به آرامش نیاز دارم

مدیرعامل تیم فولاد خوزستان گفت: من تمام زندگی ورزشی ام را به هواداران ذوب آهن مدیون هستم. فکر می‌کنم دوران مدیریت من در فوتبال ایران تمام شده است. من بسیار خسته‌ام و برای این موفقیت‌ها بهای بسیار سنگینی پرداخت کرده‌ام.

به گزارش خبرنگار ایمنا سعید آذری بعد از قهرمانی تیم فولاد خوزستان در جام حذفی اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق اینجا برایم افتاد. از همه مردم خوزستان و هواداران تیم تشکر می‌کنم. فکر می‌کنم سنگ بنای این پیروزی را مدیر عامل قبلی و امیر قلعه نویی گذاشته‌اند و اعضای جدید کار آن‌ها را ادامه داده و تکمیل کردند. این جام، پایان خوبی بعد از دو سال تلاش بود.

آذری در خصوص درخواست هواداران ذوب آهن برای برگشتن وی، گفت: من تمام زندگی ورزشی ام را به هواداران ذوب آهن مدیون هستم ولی حقیقتی که باید بگویم این است که هواداران ذوب آهن فقط مرا دوست دارند و تصمیم‌گیری اصلی برای رفتن من توسط شرکت‌های شستا، صدر تأمین و تیم ذوب‌آهن گرفته شد. الان اگر بخواهد اتفاق خاصی بیفتد باید این گروه تصمیم‌گیری کنند. فکر می‌کنم دوران مدیریت من در فوتبال ایران تمام شده است. من بسیار خسته‌ام و برای این موفقیت‌ها بهای بسیار سنگینی پرداخته‌ام و سلامتی همسرم را حراج کردم که بزرگ‌ترین بهایی است که یک نفر می‌تواند بدهد.

آذری در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر امکان درخواست برای حضور در اصفهان، گفت: بعید می‌دانم که دیگر بخواهم در فوتبال مدیریت کنم. اگر قرار به مدیریت در جایی باشد فکر می‌کنم مدیریت خانواده‌ام است و بودن در کنار آنان، خانواده‌ام به من نیاز دارد و فعلاً به تنها چیزی که فکر می‌کنم استراحت در کنار خانواده‌ام است.

وی ادامه داد: باید ببینم مدیران فولاد چه می‌خواهند. از این لحظه به بعد الویت اول من تنها خانواده‌ام است به ویژه همسرم که سختی زیادی را تحمل کرد.

کد خبر 513277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.