عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۷ مردادماه

در این بسته خبری از پاکسازی جاده اصلی ورودی گرگان تا فضاسازی شهر قزوین به مناسبت روز خبرنگار و بارگذاری ۱۵ طرح شهری بجنورد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

فضاسازی قزوین به مناسبت روز خبرنگار

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت فرارسیدن گرامیداشت روز خبرنگار سازمان زیباسازی شهرداری قزوین نسبت به فضاسازی شهر اقدام کرده است.

همکاری شهرداری زرند با هیئت‌های عزاداری برای سیاه پوش نمودن فضاهای شهری

فضاسازی شهر زرند به مناسبت محرم

محمد منصوری، سرپرست شهرداری زرند با تاکید بر سیاه پوش نمودن فضاهای شهری، اظهار کرد: فضای محرم امسال، با برنامه ریزی صورت گرفته توسط شهرداری، فضایی متفاوت‌تر خواهد بود.

جمع آوری روزانه ۷ تن زباله از کانال‌های اسلامشهر

داوود علی نیا، مدیر خدمات شهری شهرداری اسلامشهر با اعلام خبر فوق اظهار داشت: از مجموع حوضچه‌های آرامش سطح شهر که به صورت روزانه تخلیه می‌شوند، در حدود ۵ تا ۷ تن زباله که عمدتاً تره‌بار و پلاستیک است از انهار سطح شهر به حوضچه‌های آرامش منتقل و از آنجا به صورت مکانیزه جمع‌آوری می‌شوند.

فردیس سیاه پوش شد

علی امیری، سرپرست شهرداری فردیس از اتخاذ تمهیدات ویژه و اجرای فضاسازی و سیاه پوش کردن شهر و ساختمان شهرداری، معابر و میادین شهر همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان خبر داد.

توسعه مدیریت شهری با حضور خبرنگاران

مهدی جمالی نژاد، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: توسعه بهینه مدیریت شهری و روستایی و مشارکت فعال شهروندان در اداره امور شهرها و روستاها با حضور خبرنگاران تبلور و عینیت واقعی پیدا می‌کند.

پاکسازی حریم جاده اصلی ورودی شهر گرگان

احمد سالاری، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان از پاکسازی حریم جاده اصلی ورودی غربی شهر گرگان از وجود خاک و نخاله خبر داد.

یکپارچه‌سازی درگاه پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی‌های سمنان

وحید پرویزی، سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان از راه‌اندازی و یکپارچه‌سازی درگاه پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی‌های شهری با استفاده از بستر هوشمند پرداخت‌های الکترونیک سامانه "سمنان من" خبر داد.

افتتاح بازارچه هنر و تجربه بانوان قزوین

علیرضا شمسینی، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین گفت: بازارچه هنر و تجربه بانوان قزوینی در فضایی به وسعت حدوداً ۱۵۰۰ مترمربع باهدف حمایت از بانوان توانمند و کارآفرین قزوینی افتتاح شده است.

بارگذاری ۱۵ طرح شهری بجنورد

غلامرضا عوض زاده، فرماندار بجنورد گفت: ۱۵ طرح بی نام شهری در بارگاه سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی بارگذاری شد که شورای اسلامی دوره ششم مرکز استان باید رسیدگی به این طرح‌ها را در اولویت قرار دهد.

عملیات روشنایی ورودی دهدشت

احسان تابش نژاد، شهردار دهدشت از روشن شدن ورودی دهدشت از سمت سوق خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال شهروندان، روشنایی جاده ورودی شهر با نصب پایه‌های روشنایی در دستور کار شهرداری و شورای شهر قرار گرفت و این اقدامات با هدف زیباسازی منظر شهری، تأمین نور مناسب و روشنایی جاده ورودی شهر در شب انجام شده است.

کد خبر 513187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.