«ماه در می‌زند» ویژه‌برنامه محرمی شبکه دو شد

«ماه در می‌زند» عنوان یکی از ویژه‌برنامه‌های محرمی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی سید جواد محسنی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شبکه دو، «ماه در می‌زند» عنوان یکی از ویژه‌برنامه‌های محرمی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی سید جواد محسنی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد است که هر روز ساعت ۱۹:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

این برنامه راوی داستان‌هایی از زندگی، عقاید و باور افرادی است که با محرم گره خورده است.

«ماه در می‌زند» در طراحی خود از هیچ عنصر اضافه‌ای برای ارتباط با مخاطب بهره نبرده است و در آن تلاش می‌شود تا تنها داستان‌ها و حکایت‌ها در تعامل با بیننده تأثیرگذار باشند. یک بلک باکس (اتاق تاریک)، تعداد محدودی نور و یک صندلی همه فضای محیطی این برنامه را تشکیل می‌دهد تا مخاطب احساس کند در خلوتش نشسته است و با این داستان‌ها همراه می‌شود.

حکایت‌هایی که در این برنامه مطرح می‌شود از سراسر ایران جمع‌آوری شده و قرار است قصه‌ها توسط راوی هر قصه از هر گوشه ایران شنیده شود.

مریم نوابی‌نژاد کارگردان «ماه در می‌زند» درباره شرایط تولید این برنامه اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونا برای گرد آوردن این افراد در برنامه مسیر بسیار دشواری طی شد. کما اینکه چون برنامه در فرمی نو و بدون مجری طراحی شده و قرار است به صورت خالص، تنها روایات و داستان‌های زندگی با مخاطب در میان گذاشته شود، ایجاد حس نزدیکیِ مهمان با دوربین و فضا نیروی ویژه‌ای می‌طلبید.

وی افزود: از سوی دیگر با توجه به شرایط این روزهای جامعه شاید بیننده دوست داشته باشد بدون هر حشو و اضافه‌ای کنار کسی بنشیند و به حرف‌ها و داستان‌هایش گوش کند و دنبال شباهت‌ها بگردد. در این برنامه سعی شده است بدون هیچ شعار و حرف اضافه‌ای، آدم‌ها با تمام حقیقت‌شان روبه‌روی دوربین بنشینند.

«ماه در می‌زند» کاری از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه‌کنندگی سید جواد سید محسنی است که در ایام محرم و صفر هر روز ساعت ۱۹:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

کد خبر 513116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محبوبه IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    0 0
    سلام با تشکر از عوامل برنامه ماه در می‌زند. چقدر خوبه که همه ما در زندگی راضی به رضای خدا باشیم. البته گفتنش آسونه ...