رژیم صهیونیستی نگران توانمند شدن حزب‌الله لبنان است

یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: روز به روز نگرانی‌های رژیم صهیونیستی در خصوص توانمند شدن حزب‌الله لبنان تشدید می‌شود.

سیدرضا صدرالحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص تحولات لبنان اظهار کرد: بیش از ۹ ماه است که لبنان فاقد دولت بوده و در این بین، مقامات ارشد سعودی و آمریکایی برای مصادره به مطلوب کردن وضعیت این کشور تلاش می‌کنند.

وی افزود: امروز نقش جریان حزب‌الله به عنوان اهرم توازن قدرت در لبنان در عرصه بین‌المللی مشخص شده است بر همین اساس روز به روز نگرانی‌های رژیم صهیونیستی در خصوص توانمند شدن حزب‌الله لبنان تشدید می‌شود.

این کارشناس مسائل خاورمیانه تاکید کرد: اکنون فشار رسانه‌ای از جانب اسرائیل آغاز شده تا مقصر تمامی مشکلات اقتصادی و امنیتی لبنان را حزب‌الله معرفی کند در صورتی که این جریان طی ماه‌های گذشته به جهت تأثیرگذاری در بین مردم، تمام توان خود را جهت حل مشکلات لبنان به کار گرفته است.

صدرالحسینی خاطرنشان کرد: با گذشت یک سال از زمان حادثه انفجار بیروت، شرایط جدید بر لبنان حاکم شده و در این بین، ترور یکی از اعضای حزب‌الله لبنان توسط رژیم صهیونیستی به دلیل ایجاد اختلافی بین طوایف در لبنان بود، اما حزب‌الله با خویشتن داری هرگونه اختلاف قومیتی را تکذیب کرده و خواستار رسیدگی نیروهای امنیتی به این موضوع شد.

وی تصریح کرد: امروز کشورهای امارات، فرانسه، عربستان و آمریکا مردم لبنان را گروگان گرفته‌اند و با ایجاد ناامنی در سطح این کشور سعی دارند آرامش مردم را برهم بزنند.

کد خبر 513093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.