افت فشار آب در منطقه خیابان توحید تا عصر امروز ادامه دارد

سخنگوی آبفای استان اصفهان با اشاره به انجام تعمیرات در خط لوله‌ای که در بلوار دانشگاه اصفهان دچار شکسستگی شده است، گفت: ساکنان این منطقه تا عصر امروز با افت شدید فشار آب مواجه خواهند شد و لازم است در این زمینه همکاری کنند.

مهرداد خورسندی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، درباره حادثه شکستگی خط لوله انتقال آب در محدوده بلوار دانشگاه اصفهان، اظهار کرد: ساعت پنج بامداد امروز بروز این حادثه در سامانه ۱۲۲ ارتباط با مشترکان آبفا اصفهان ثبت شد که بر اساس آن یک خط انتقال آب در محدوده بلوار دانشگاه و خیابان توحید با قطر ۴۰۰ میلیمتر دچار شکستگی شده است.

وی افزود: پیش بینی شده بود که تعمیرات این خط لوله تا ساعت ۱۰ صبح پایان یابد اما با توجه به احتمال نشتی گاز و وجود یک پایه برق، انجام عملیات تعمیرات با مانع مواجه شد و اکنون آتش نشانی نیز برای جابجایی پایه برق همچنین رفع مشکل احتمال نشتی گاز حضور پیدا کرده است.

سخنگوی آبفای استان اصفهان گفت: بر این اساس، ساکنان منطقه تا عصر امروز با افت شدید فشار آب مواجه خواهند شد و تا کنون نیز تماس‌های مردمی پراکنده‌ای برای اعلام قطعی آب گرفته شده که فعلاً مورد حادی وجود نداشته است اما اگر نیاز باشد برای آبرسانی به مردم، تانکرهای توزیع آب شرب بکارگیری خواهد شد.

خورسندی افزود: علت حادثه هنوز مشخص نبوده و در حال بررسی است، شکستگی خطوط لوله انتقال آب معمولاً ناشی از فرسودگی یا هواگیری است.

وی تصریح کرد: این حادثه در روبروی خانه کارگر اتفاق افتاده که یک تانکر آب شش هزار لیتری نیز برای آبرسانی به این مجموعه اعزام شده است.

کد خبر 513090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.