امدادرسانی به ۱۴۶ آسیب دیده در ۵۵ حادثه هفته دوم مردادماه

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی به ۱۴۶ آسیب دیده ناشی از ۵۵ حادثه به وسیله ۵۸ تیم عملیاتی این جمعیت در دومین هفته مردادماه خبر داد.

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث هفته گذشته، اظهار کرد: پوشش امدادی ۵۵ حادثه در هفته قبلی انجام شده است و ۱۴۶ آسیب دیده ناشی از حادثه در این مدت از خدمات امدادی هلال احمر استان اصفهان بهره مند شدند و حوادث جاده‌ای با ۲۶ مورد همچنان بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به موارد حوادث تحت پوشش این جمعیت در بازه زمانی ۹ تا ۱۵ مردادماه، گفت: در این بازه زمانی ۲۶ مورد حادثه جاده‌ای، ۱۰ مورد حادثه شهری، ۱۳ مورد خدمات حضوری، شش مورد حادثه صنعتی و کارگاهی به وسیله نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش امدادی داده شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، خاطرنشان کرد: در امدادرسانی در حوادث رخ داده تعداد نجات یافتگان ۵۷ نفر بودند که از این تعداد ۱۵ نفر به بیمارستان‌ها منتقل شدند و ۴۲ تعداد نفر خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.

کریمی تصریح کرد: ۱۵۱ نفر نیروی عملیاتی نجاتگر و امدادگر این جمعیت در قالب ۵۸ تیم عملیاتی با به کارگیری ۵۴ دستگاه خودروی امدادی و همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات‌های یاد شده فعالیت داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از مردم به ویژه شهروندان تقاضا می‌شود ضمن رعایت نکات ایمنی در صورت بروز هرگونه حوادث احتمالی، بلافاصله با تلفن ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

کد خبر 513053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.