دولت به مشکلات ویژه اصفهان رسیدگی کند/کمیته «مراقبت از بیماران کرونایی در خانه» تشکیل شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از دولت سیزدهم درخواست کرد که رسیدگی به مشکلات ویژه شهر و استان اصفهان را سرلوحه اقدامات خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی امروز (یکشنبه) در سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه خبرنگاران تلاش‌ها و فرصت‌های دستگاه‌ها و مردم را منتشر می‌کنند، یاد و خاطره شهیدان خبرنگار و شهدای حرم را گرامی داشت.

وی با اشاره به روز گرامیداشت شهدای مدافع حرم، افزود: شهدای مدافع حرم در مظلومیت با ایمان و اعتقاد از حریم کشور اسلامی دفاع کردند و اگر اکنون امنیت در این کشور حاکم است مدیون ایثار این شهیدان و در رأس آن‌ها سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و امیدوارم راه آن‌ها سرلوحه ما باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: دولت منتخب از هفته گذشته کار خود را آغاز کرد و می‌دانیم که راه سختی پیش‌رو دارد، لذا برای موفقیت این دولت دعا می‌کنیم تا با سرعت بر معضلات کشور که اقتصاد و اشتغال مهم‌ترین آن است، فائق آید.

وی از دولت سیزدهم درخواست کرد که رسیدگی به مشکلات ویژه شهر و استان اصفهان را سرلوحه اقدامات خود قرار دهد و ادامه داد: تأمین آب شرب و کشاورزی، استمرار جریان آب در زاینده‌رود و احیای تالاب گاوخونی علی‌رغم وعده دولت‌های گذشته هنوز محقق نشده است که انتظار داریم در دولت کنونی تحقق یابد.

نورصالحی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم قوی و پابرجا بوده و امیدواریم در کنار توجه به سایر مسائل در کنار مردم اصفهان باشد.

وی با اشاره به آغاز ماه محرم از روز سه شنبه، تاکید کرد: مراسم دهه اول محرم را در نهایت خلوص و عشق به ائمه طاهرین همزمان با دومین سالی که محدودیت‌های کرونایی حاکم است برگزار می‌کنیم، اما با توجه به موج پنجم کرونا و مشکلات مربوط به آن، نیاز است برگزاری این مراسم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خود را موظف به شرکت در مراسم عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌دانیم؛ شهرداری نیز باید در جهت کمک به مردم، قوی و محکم در صحنه حضور داشته باشد.

وی با تقدیر از مجموعه بهداشت و درمان برای انجام واکسیناسیون به نحو مطلوب در روزهای اخیر، پیشنهاد داد: با همکاری بسیج مردمی، دانشگاه علوم پزشکی و خیران حوزه سلامت، «کمیته مراقبت از بیماران در خانه» تشکیل شود.

نورصالحی خاطرنشان کرد: این پیشنهاد با توجه به اینکه اکنون ظرفیت بیمارستان‌ها تکمیل شده است، می‌تواند برای بیمارانی که نیاز به حضور در بیمارستان ندارند، اما جنبه‌های روانی ایجاب می‌کند که مراقبت ویژه از آن‌ها شود، مفید باشد.

وی گفت: سرپرست شهرداری که از پنجشنبه هفته گذشته مستقر شده است، فعالیت خود را از همان روز با سرکشی به مناطق و سازمان‌ها آغاز کرد و امیدواریم در ادامه نیز با تمام قوا و ظرفیت در جهت خدمت‌رسانی به مردم گام بردارد؛ شایسته است در این مسیر وقفه‌ای پیش نیاید و مشکلات مردم و اموری که به عهده شهرداری است با سرعت پیش برود.

کد خبر 513031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.