ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد

شاگردان مجیدی در فینال جام حذفی امشب به مصاف فولاد خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال و فولاد امشب _یکشنبه ۱۷ مرداد ماه _ از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، فینال جام حذفی را برگزار خواهند کرد. آبی پوشان با انگیزه فراوانی برای پایان دادن به ناکامی‌هایشان و کسب جام پا به میدان خواهند گذاشت و فولاد با هدایت نکونام برای تکمیل مسیر صعودی شان به دنبال اختتامیه باشکوهی می‌گردند.

مظاهری درون دروازه

با توجه به محرومیت حسینی در دیدار قبلی جام حذفی برابر گل گهر سیرجان، مظاهری درون دروازه استقلال خواهد ایستاد.

بازی با سه دفاع

فرهاد مجیدی در غیاب عارف غلامی و دانشگر که به ترتیب به دلیل مصدومیت و محرومیت دور از میادین است با سه دفاع سیاوش یزدانی، احمد موسوی و محمد حسین مرادمند راهی میدان می‌شود.

کمربند میانی استقلال

در وسط میدان به نظر می‌رسد محمد نادری، مسعود ریگی، مهدی مهدی‌پور، وریا غفوری و آرش رضاوند نفرات اصلی برای این مسابقه باشند. احتمالاً یک یا دو بازیکن دیگر نیز در نیمه دوم جایگزین پنج مهره میانه میدان آبی‌ها خواهد شد. درخشش متین کریم‌زاده، سبحان خاقانی و سعید مهری در هفته‌های اخیر می‌تواند آنها را گزینه جدی برای حضور در ادامه مسابقه قرار دهد.

ارسلان در کنار قایدی

به کار گرفتن زوج مطهری- قایدی محتمل به نظر می‌رسد و فرهاد این بازی بیشتر از قایدی در کنار مطهری و یا آرمان رمضانی بازی خواهد گرفت البته شانس مطهری برای دیدار امشب بیشتر خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد

رشید مظاهری، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، وریا غفوری، محمد نادری، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری، مهدی قائدی و احمد موسوی

کد خبر 513027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.