نکونام: باید با تمرکز مقابل استقلال قرار بگیریم

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: خوشحالم از اینکه تیم‌ ما توانسته در فینال حضور داشته باشد؛ جایی که خیلی از تیم‌هایی که برای دو تا جام برنامه‌ریزی داشتند، در آن غایب هستند. این موضوع نشان می‌دهد همه فوتبال هزینه و داشتن بازیکن نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد نکونام در نشست خبری قبل از فینال جام حذفی مقابل استقلال، اظهار کرد: می‌دانیم فردا با چه تیمی بازی داریم؛ تیمی که بازیکنان تأثیرگذاری دارد و همه آن‌ها قابل احترام هستند. آنها سعی می‌کنند فوتبال را از دفاع بازی کنند تا تاکتیک شأن شکل بگیرد و به دروازه حریف نزدیک شوند. هر چند وقت کافی نداشتیم که روی برنامه استقلال تمرین کنیم ولی باید با بچه‌ها صحبت‌های لازم را انجام بدهیم تا به موفقیت برسیم.

وی با اشاره به بزرگی رقیب، خاطرنشان کرد: به هر حال استقلال همیشه تیم بزرگی است و در هر فصل برای قهرمانی بسته می‌شود و برای سهمیه می‌جنگد و این شرایط را برایمان سخت می‌کند. با این وجود تیم ما نشان داده هر زمان که در حد و اندازه خودمان ظاهر شدیم توانستیم هر حریفی را شکست بدهیم.

سرمربی تیم فولاد با بیان اینکه در فوتبال همه چیز هزینه نیست، تصریح کرد: نتایج خوبی را در این فصل کسب کردیم و کسب این نتایج در لیگ و حذفی ادامه داشت. خوشحالم از اینکه تیم ما توانسته در فینال حضور داشته باشد جایی که خیلی از تیم‌هایی که برای دو تا جام برنامه‌ریزی داشتند، در آن غایب هستند. این موضوع نشان می‌دهد همه فوتبال هزینه و داشتن بازیکن نیست و جاهایی هم هست که شما نیاز دارید که تیمتان و باشگاه همه با هم برای رسیدن به موفقیت متحد باشند.

وی افزود: فکر می‌کنم تیم‌مان از کادر فنی، بازیکنان، مدیریت باشگاه و هیئت مدیره در این سه سال این کار را به نحو احسن انجام داده است. سال گذشته سهمیه گرفتیم و امسال نیز در فینال حضور داریم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم تا بتوانیم به جام برسیم. چیزی که برای تیم من خیلی مهم است و به بازیکنانم تاکید می‌کنم این است که باید با تمام تمرکز مقابل تیم خوب استقلال قرار بگیریم که بتوانیم فصل و پایان خوبی داشته باشیم.

نکونام با اشاره به تجربه صعود خانه به خانه با هدایتش به فینال جام حذفی، گفت: من با تیم خونه به خونه نیز این تجربه را داشتم که تا فینال صعود کردیم ولی در بازی پایانی کنار این تیم نبودم. نکته این است که شما در جام حذفی فقط یک بازی دارید و باید تمام تمرکزتان را روی آن بازی بگذارید و برنامه‌ریزی کنید تا به موفقیت برسید. ما این کار را در دو دوره‌ای که در فولاد بودیم، خوب انجام دادیم. در لیگ امسال با توجه به فشردگی بازی‌ها، روی جام حذفی خیلی برنامه‌ریزی کردیم و از اولین بازی‌مان که خارج از خانه برابر ماشین سازی بود، به دنبال موفقیت بودیم.

وی اضافه کرد: در فوتبال باید هدف گذاری داشته باشید، ولی هدف این نیست که قطعاً به آن می‌رسید. شما هدف گذاری کنید و به خیلی از مسائل بستگی دارد. همه تیم‌ها و بازیکنان زحمت می‌کشند تا به موفقیت برسند و در نهایت کسی موفق خواهد شد که تلاش بیشتری کند. این نکته‌ای است که در فوتبال غیر قابل پیش بینی است.

سرمربی فولاد خوزستان بیان اینکه استقلال، سپاهان و پرسپولیس همیشه مدعی هستند، اظهار کرد: در فوتبال ایران تیم‌هایی هستند که برای قهرمانی و سهمیه آسیایی برنامه‌ریزی می‌کنند ولی به آن دست پیدا نمی‌کنند. استقلال، سپاهان و پرسپولیس همیشه مدعی هستند، ولی در نهایت یک تیم به جام می‌رسد. اینها چیزهایی است که در فوتبال اتفاق می‌افتد و ما سعی می‌کنیم با برنامه‌ریزی و بهترین عملکردمان به آن برسیم. اینکه خبر نداریم فوتبال چه اتفاقاتی را برای ما رقم می‌زند، اینها از جذابیت‌های فوتبال است.

نکونام خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا شاهد یک فوتبال زیبا از سوی هر دو تیم باشیم و امیدوارم بازیکنان ما با تمام توان و خواسته‌هایی که از آنها داریم وارد زمین شوند. ان شالله با ارائه یک بازی خوب، به موفقیت برسیم.

کد خبر 512940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.