عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۶ مردادماه

در این بسته خبری از ورود ۲۴ دستگاه اتوبوس و تاکسی به ناوگان حمل و نقل شهری چابهار تا فضاسازی معابر و میادین ساری و فراخوان مدیران شهرداری نیشابور را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

هزینه تعمیر و نگهداری تابلوها و ملزومات ترافیکی قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: ماهانه ۹۰ میلیون تومان برای تعمیر و نگهداری تابلوها و ملزومات ترافیکی معابر شهر هزینه می‌شود.

خرید یک دستگاه فلاکس آسفالت با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال

محمدرضا مهدلو، شهردار زرند گفت: در فصول سرد سال با توجه به بعد مسافت کارخانه آسفالت با شهر، شاهد کاهش کیفیت آسفالت معابر در زمان لکه گیری بودیم که با خرید این دستگاه امیدواریم شاهد بالا رفتن کیفیت و کاهش زمان نیاز لکه‌گیری معابر باشیم.

طرح میدان و تندیس شهید سلیمانی بافق

سیدعلی نوروززاده، شهردار بافق عملیات اجرایی این طرح را شامل ساخت تندیس، زیرسازی، نصب جدول، سنگ کاری و تأمین روشنایی عنوان کرد و گفت: طرح میدان و تندیس شهید سلیمانی با هزینه ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل منابع داخلی شهرداری تکمیل و بهره برداری شد.

فضاسازی شهری معابر و میادین ساری

هم‌زمان با فرارسیدن سالروز شهادت سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، معابر و میادین شهر ساری در راستای گرامیداشت ماه محرم با نصب المان، بیرق مشکی، پرچم‌های ریسه‌ای و کتیبه توسط شهرداری ساری سیاهپوش شد.

واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی اسلامشهر

ابراهیم ابراهیم، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر گفت: با توجه به اینکه رانندگان ناوگان حمل و نقل شهری به واسطه شرایط کاری خود با تعداد زیادی از شهروندان در ارتباط هستند واکسیناسیون این گروه بسیار حائز اهمیت است که در این راستا واکسیناسیون رانندگان تاکسی و اتوبوس تحت پوشش این سازمان طبق زمانبندی از ۱۳ مرداد ماه آغاز شده و تا اتمام واکسینه کردن تمامی رانندگان تاکسی و اتوبوس ناوگان حمل و نقل شهری اسلامشهر ادامه خواهد داشت.

بهسازی حسینیه شهدای دارالسلام کاشان

غلامعلی ساران، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان گفت: بهسازی حسینیه شهدا در جوار گلزار مطهر شهدای دارالسلام در ماه گذشته انجام شد.

ورود ۲۴ دستگاه اتوبوس و تاکسی به ناوگان حمل و نقل شهری چابهار

با توجه به مشکلات و کمبودهای بسیار در حمل و نقل عمومی شهر چابهار و در پی تلاش‌ها و پیگیری‌ها مستمر شهردار چابهار، شهرداری چابهار با مشارکت سازمان منطقه آزاد تعداد ۴ دستگاه اتوبوس بازسازی شده و ۲۰ دستگاه تاکسی شهری را که از سهمیه ۵۰ دستگاه تاکسی سال ۱۳۹۹ است، جهت خدمات دهی و تامین رفاه حال شهروندان به متقاضیان تاکسی شهری تحویل داد که از امروز وارد چرخه ناوگان حمل و نقل درون شهری شهر چابهار شدند.

فراخوان مدیران شهرداری نیشابور

با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونایی نیشابور و ضرورت اجرای دستورالعمل‌های محدودیت‌های جدید ستاد کرونا شهرستان سرپرست شهرداری با فراخوان مدیران شهرداری از تمامی مدیران خواست در اجرای این دستور العمل‌ها و مصوبات به سرعت، با دقت و به صورت جامع انجام وظیفه کنند.

درخواست تاکسیرانان تالش برای افزایش نرخ کرایه تاکسی

اسحاق قربانی، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تالش گفت: افزایش نرخ کرایه تاکسی مطالبه اصلی تاکسیرانان این شهر است.

کد خبر 512939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.