آغاز تحویل باکس‌های جدید پسماند در مناطق شهرداری تبریز

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: تحویل باکس های جدید پسماندهای شهری در مناطق شهرداری کلانشهر تبریز آغاز شده و طی ماه‌های آینده جایگزین باکس‌های فرسوده می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا اصغری در این باره اظهار کرد: در راستای برنامه‌ریزی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۰ جهت تقویت و ارتقا بیش از پیش نظافت شهری و همچنین بهبود کیفیت جمع آوری پسماند در سطح کلانشهر تبریز، این سازمان نسبت به نوسازی و بهسازی باکس‌های فرسوده پسماند اقدام کرده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با شرکت تولید کننده باکس‌های مذکور طی ١٠ ماه به شبکه تنظیف و جمع آوری پسماند در کلانشهر تبریز اضافه شده و با لحاظ نکات کیفی و استانداردهای لازم، این باکس‌ها با باکس‌های فرسوده سطح شهر جایگزین خواهد شد.

وی تصریح کرد: طی برگزاری مناقصه قانونی و شناسایی متخصصان و تولیدکنندگان تجهیزات خدمات شهری، توسط صاحبان صنعت و تولید کنندگان در تبریز بیش از سه هزار باکس گالوانیزه ۹۰۰ لیتری تولید و جایگزین باکس‌های فرسوده خواهد شد که در قدم اول ۱۰۰ عدد تحویل منطقه پنج شهرداری تبریز شد.

کد خبر 512914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.