شورای ششم یزد دور از سیاسی کاری خواهد بود

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: شورای ششم با تشکیل کمیسیون‌های تخصصی به دور از سیاسی‌کاری و گروه‌گرایی سعی در خدمت صادقانه به مردم یزد دارد.

بی‌بی فاطمه حقیرالسادات در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به عنوان عضوی از شورای ششم شهر یزد معتقدم شورا باید در کنار پیگیری برنامه‌های تنظیم شده توسط اعضا و مشاوران خبره خود دنبال بررسی و شناخت مداوم نیازها و نارسایی‌های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و اقتصادی شهر باشد تا بر اساس آن راه‌حل‌های کاربردی و درست متناظر با نیازهای به‌روز شهر و شهروندان را ارائه دهد.

وی افزود: شورای ششم تنها راه توسعه شهر را همدلی، مشورت و اعتماد به متخصصان، خالی از هر گونه قضاوت شخصی، گروهی و جناحی می‌داند و این راهی است که باید بر مبنای قانون مداری و اخلاق‌گرایی طی شود.

عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: با تشکیل کمیسیون‌ها و کمیته‌های تخصصی، حداکثر استفاده از نظر کارشناسان و مشاوران انجام می‌شود و به دور از سیاسی کاری و گروه گرایی با همدلی سعی بر رشد و تعالی شهر و خدمت صادقانه به مردم را داریم.

وی اظهار امیدواری کرد: این شورا با پشتیبانی مردم بتواند در راستای تحقق عدالت، توسعه و آبادانی یزد گام بردارد و در خدمت جوانان و مردم نیک‌اندیش این شهر باشد.

کد خبر 512766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.