اتمام فاز دوم پارک کرگانرود تالش تا سه ماه آینده

شهردار تالش از آغاز عملیات اجرای فاز دوم پارک کرگانرود این شهر خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم این پروژه را در مدت زمان کمتر از سه ماه به اتمام برسانیم.

شهرام غنی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پارک کرگانرود حدود ۱.۵ هکتار وسعت دارد که فاز یک آن شامل سنگ فرش، جدول‌کاری، فضای سبز، تأسیسات روشنایی و نصب نیمکت در دوره‌های گذشته شورا انجام شده بود و از ۱۲ مردادماه جاری اجرای فاز دوم آن نیز آغاز شده است.

وی افزود: فاز دوم این پارک، شامل اجرای سنگفرش به مساحت دو هزار مترمربع، جدول‌گذاری به طول یک هزار متر، ایجاد فضای سبز، سرویس بهداشتی و تأسیسات روشنایی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان از منابع داخلی شهرداری در حال انجام است که امیدواریم بتوانیم این پروژه را در مدت زمان کمتر از سه ماه به اتمام برسانیم.

شهردار تالش ادامه داد: بخشی از دیواره حفاظتی ضلع جنوبی رودخانه کرگانرود (پشت CNG) به طول ۲۷ متر با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی در حال اجرا است.

وی گفت: ادامه عملیات تعریض پل اصلی شهر، در مرحله آماده‌سازی میلگردها برای اجرای شمع‌کوبی پروژه توسط پیمانکار بوده و با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی انجام می‌شود.

غنی‌زاده خاطرنشان کرد: کانال هدایت آب‌های سطحی در خیابان علوی به طول ۱۵۰ متر با هزینه‌ای حدود ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و داخلی شهرداری در سال جاری اجرا شده است.

شهردار تالش یادآور شد: در سال جاری، موزائیک کاری خیابان‌های لادن و سیدنیکی و بلوار امام رضا(ع) در مجموع به مساحت تقریبی یک هزار و ۳۰۰ مترمربع و با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲۲۰ میلیون تومان همچنین بتن‌ریزی در مجموع به مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱۰ میلیون تومان اجرا شده است.

به گزارش ایمنا، شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 512742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.