با تلاش شهر را برای زندگی مناسب کنیم

پیروز حناچی گفت: درآخرین قرار سه‌شنبه‌های بدون خودرو به همراه جمعی از فعالان محیط‌زیست و دوچرخه‌سواران از میدان توحید تا پارک هنرمندان رکاب زدیم و در مراسمی که از سوی دوچرخه‌سواران، همراهان طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو و گروه‌های مردم‌نهاد حامی محیط‌زیست تدارک دیده شده بود شرکت کردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیروز حناچی در اینستاگرام خود نوشت:

"در آخرین قرار سه شنبه‌های بدون خودرو به همراه جمعی از فعالان محیط‌زیست و دوچرخه‌سواران عزیز از میدان توحید تا پارک هنرمندان رکاب زدیم.
در انتها نیز در مراسمی که از سوی دوچرخه‌سواران و همراهان طرح سه شنبه‌های بدون خودرو و گروه‌های مردم‌نهاد حامی محیط‌زیست تدارک دیده شده بود شرکت کردیم. از این عزیزان به جهت برگزاری این مراسم و تهیه و رونمایی از تمبر اختصاصی «شهردار دوچرخه سوار» صمیمانه سپاسگزارم.

زندگی مشقت بار شهری تأثیر منفی خود را در سلامت شهروندان می‌گذارد و باید با تلاش، شهر را برای زندگی انسان‌ها مناسب کنیم. امیدوارم تلاش‌هایی که در این مسیر انجام شد منتج به توسعه و ارتقای فرهنگ و زیرساخت‌های دوچرخه‌سواری در شهر تهران شود و مدیران بعد از ما نیز این مسیر را تعقیب کنند. با افزایش مسیرهای دوچرخه‌سواری ۲۵۰ کیلومتری کنونی تهران به ۱۵۰۰ کیلومتر و توسعه‌ی دوچرخه‌سواری کار، شهر تهران که امروز در سیطره خودروها است در سیطره انسان قرار خواهد گرفت و این امر جز با تلاش زیاد میسر نمی‌شود. "

شهر را برای زندگی انسان‌ها مناسب کنیم

کد خبر 512680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.