استیصال برای خداحافظی از معشوق

در بارسلون هنوز هم کسی نمی تواند خبر جدایی مسی را باور کند؛ خداحافظی از معشوق سخت است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، از شب گذشته اتفاق بزرگی رخ داده که در کاتالونیا هیچکس باور نمی‌کند، رابطه عاشقانه فوق ستاره آرژانتینی و نیوکمپ و کاتالونیا به مرحله و ایستگاه پایانی خود رسیده است.

غم و اندوه در این لحظات سراسر کاتالونیا را فرا گرفته و کسی باور نمی‌کند که آنچه سران بارسلونا شب گذشته اعلام کردند، حقیقت داشته باشد. برای بسیاری هنوز هم قابل باور نیست که مسیر مسی قرار است از بارسا جدا شود و این فوق ستاره آرژانتینی روزهایی را در تیم دیگری جز بارسا سپری خواهد کرد.

شب گذشته بود که رسانه‌ها به ناگهان پس از اعلام رسمی بارسلونا، تأیید کردند که مسی از جمع آبی و اناری‌ها جدا خواهد شد و از این تیم خداحافظی خواهد کرد. صفحه رسمی بارسلونا در فضای مجازی نه تنها بیانیه‌ای منتشر کرد، بلکه تصاویر و فیلم‌های خاطره انگیزی از حضور مسی را نیز بارگذاری کرد تا غم بارسایی ها را دو چندان کند.

بدون شک در حال حاضر، بارسایی ها شرایط روحی و روانی عجیبی را پشت سر می‌گذارند. پروژه ورزشی جدید بارسلونا با لاپورتا برای بسیاری امیدبخش بود و امید داشتند تا مسی بتواند یک بار دیگر به قول خود عمل کند و لیگ قهرمانان اروپا را به نیوکمپ ببرد اما این اتفاق ظاهراً قرار نیست هیچ گاه رقم بخورد.

هواداران بارسلونا نمی‌توانند خود را بدون مسی تصور کنند و یا حتی بدتر از آن، تصور کنند که این بازیکن در لباس تیم رقیب بازی خواهد کرد. آن‌ها که شاید در این لحظات احساسات انکار و خشم را تجربه می‌کنند، شب گذشته در مقابل درب اصلی باشگاه بارسلونا تجمع کرده و اعتراض خود را نسبت به جدایی مسی اعلام کردند.

استیصال برای خداحافظی از معشوق

قرار است لاپورتا در کنفرانسی مطبوعاتی راجع به خروج مسی از بارسلونا صحبت کند. لاپورتا با وعده نگه داشتن مسی به ریاست بارسلونا رسید و حالا در مهم‌ترین چالش مدیریتی خود شکست بزرگی خورده است، شکستی که شاید حتی نتوان عواقب سنگین احتمالی آن را تخمین زد.

کد خبر 512640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.