واکسینه شدن حدود ۱۷۲ هزار یزدی

معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد گفت:از ابتدای انجام واکسیناسیون در استان یزد حدود ۱۷۲ هزار دوز واکسن در نوبت اول و ۴۸ هزار و ۵۷۰ دوز واکسن در نوبت دوم تزریق شده است و به طور کلی تاکنون حدود ۱۷۲ هزار یزدی واکسینه شدند.

مسعود شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در استان یزد، اظهار کرد: در روز گذشته حدود هفت هزار و ۹۶۱ دوز واکسن در استان یزد تزریق شده است و رکورد جدیدی در تزریق واکسن کرونا در یزد به ثبت رسید.

وی ادامه داد: از ابتدای انجام واکسیناسیون در استان، ۲۲۰ هزار و ۵۷۰ دوز واکسن در نوبت اول و نوبت دوم در استان تزریق شده است.

معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد افزود: از ابتدای انجام واکسیناسیون در استان یزد حدود ۱۷۲ هزار دوز واکسن در نوبت اول و ۴۸ هزار و ۵۷۰ دوز واکسن در نوبت دوم تزریق شده است.

وی با اشاره به آمار کلی واکسیناسیون و سرعت گرفتن روند واکسیناسیون در استان یزد، خاطرنشان کرد: به طور کلی تاکنون حدود ۱۷۲ هزار یزدی در برابر کرونا ویروس واکسینه شده‌اند.

شریفی با اشاره به واکسینه شدن ۵۹ درصد افراد بالای ۵۰ سال در استان یزد، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۳۱ هزار نفر از این جمعیت هدف در استان واکسن کرونا را دریافت کردند.

کد خبر 512576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.